Gå til innhold

Hippi hopp, jammen kom hun før termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk 10 dager over sist gang uten noen tegn til fødsel, ble satt i gang som endte med akutt keisersnitt. Våget ikke å tro at jeg skulle få oppleve en normal fødsel denne gang!

Men hun kom jammen meg en uke før termin, naturlig! Denne gangen har jeg gått til modningsakupunktur som har gitt murringer og kynnere. Har hatt mer sex enn sist gang og gått og gått og gått... Så ble jeg strippet på sykehuset, hadde sex på kvelden, da begynte rier som jeg ikke skjønte var rier på natten. Hva som gjorde susen vil vi aldri få vite=)

Riene ble aldri regelmessig og jeg dro på sjekk på sykehuset uten bag eller noe, for jeg tenkte at jeg sikkert blir sendt hjem. Baby var stresset og de tok vannet nesten med en gang. Jeg var sjokkert! Da kom rier slik jeg har tenkt rier skulle være, bare litt vondere...hehe! Epiduralen reddet meg totalt og da gikk det egentlig lekende lett, etter forholdene da=)

Jeg er såååå fornøyd, en relativt enkel fødsel som var over på 7 timer. Jeg presset så hardt at jeg fikk blodutredelser av pressingen=) men verdt det var det!

Lykke til alle sammen! Gled dere=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :-) Kos deg masse med babyen din !

Skrevet

Gratulerer. Gleder meg til å komme etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...