Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visst mannen/samboeren/kjæresten din hadde sagt at han visste hvordan han skulle håndtere det når du "kjefter" eller blir sur på han for ett eller annet, og det var at han bare var enig med deg uansett....

Hvordan hadde du reagert på dette? Syns du det er greit, eller syns du det blir litt feil at han ikke sier hva han mener bare for å unngå en diskusjon eller krangel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater mannfolk som bare jatter med og aldri gir motstand, hvertfall. Hadde blitt mer irritert på en mann som alltid var enig med meg, tror jeg.

Skrevet

Det spørs jo om han opplever at det er fånyttes å diskutere med deg. I så fall skjønner jeg godt at han ikke orker å diskutere.

Skrevet

Synes det hadde vært helt greit så lenge han ikke følte seg overkjørt. Jeg regner med at dersom det hadde vært viktige ting gubben var uenig i, så hadde han sagt ifra. Men dersom jeg hadde visst at det var denne metoden/holdningen mannen hadde ville jeg forsikret meg om at han f.eks virkelig ville ha den fargen på veggen, den type sofa osv.

Skrevet

Er nok litt sånn selv. Jeg gidder ikke krangle over bagateller eller å krangle bare for å krangle. Gubben er litt sånn hvis han har en dårlig dag. Derfor jatter jeg bare med, Når det kommer til viktige diskusjoner så gir jeg beskjed.

Skrevet

Jeg hadde begynt å lure på hva som var galt hvis han alltid var enig. Nå gir jeg meg ganske ofte, og han bryr seg ganske ofte, men vi argumenterer likevel. Det er bare ikke alltid like viktig at vi får viljen. Men det hender jo vi er enige også. Jeg tror ikke jeg hadde orket det hvis han alltid var enig, for da hadde jeg lurt på om han faktisk mente det. Vil ikke være en som overkjører andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...