Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 ? Har så lyst på! Gammelvogna begynner å svikte!
Iselilja Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Jeg er i alle fall superfornøyd Har aldri hørt om noen som har den som ikke er fornøyd.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Jeg elsker min, og ville aldri byttet den ut! Jeg har 07-modellen, og har bare bestilt nytt trekk til sportsdelen må, fordi det har kommet en del forbedringer siden den gangen:-) Smaken er selvfølgelig som baken, og derfor det selges så mange ulike vogner. Men de jeg synes er genialt med min er at den har fantastisk trillekomfort, og snur på femøringen. Sto mellom den og TFK for min del, og valgte den rett og slett fordi jeg synes den er finere... Har ikke håndbrems og justerbart fotbrett, men det har jeg aldri savnet. Guttungen her har sovet som en stein i den, og gjør det fortsatt i en alder av 4 når vi er i syden... Vogna er utrolig stabil til å være trehjuling, siden den har lavt tyngdepunkt. Lett å slå sammen, og blir veldig flat. Den blir ganske lang sammenslått, men får den fint inn på langs i bagasjerommet på min Honda Accord:-) Så det er heller ikke noe problem... Bagen er ikke av de største, men sportsdelen er ergonomisk utformet med god liggestilling, så ikke noe problem det heller:-) Jeg hadde ikke vært i tvil om hva jeg hadde kjøpt igjen om den gikk i stykker:-)
Mamma4livet Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Flere av mine venninner har den og er veldig fornøyde. Selv valgte vi Bugaboo Cameleon fordi vi ønsket en vogn du kunne velge å ha barnet vendt mot deg eller ikke.
Iselilja Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Flere av mine venninner har den og er veldig fornøyde. Selv valgte vi Bugaboo Cameleon fordi vi ønsket en vogn du kunne velge å ha barnet vendt mot deg eller ikke. Nå kan du visst snart ha barnet vendt mot deg på Mountain Buggy også
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Jeg er superfornøyd med vår Har hatt en del vogner, men dette er en av de bedre vi har hatt! Denne vogna blir vi nok til å ha til alle er ferdig med vogn-perioden!
Petetatismos Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Nei, ikke fornøyd. Men jeg har dobbelvogna da. 2011 modell som bare er brukt i et par mnd samler støv i orginal kartongen. Stor og tung:(
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 Nei, ikke fornøyd. Men jeg har dobbelvogna da. 2011 modell som bare er brukt i et par mnd samler støv i orginal kartongen. Stor og tung:( Stor og tung?? Tvillingvogna til OTH veier jo mindre en mange andre singelvogner. OTH singelvognen er så lett at jeg enkelt kan bære den men en hånd...
Petetatismos Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Vi har baby jogger city mini dobbevogn og den slår urban jungel sin dobbevogn en høy gang. Vi kjøpte urban jungel dobbelvogna i tillegg til den andre for vi flytta til Sverige fra Canada og trodde vi trengte urban jungel pga snøen. Men det gjorde vi ikke så nå samler den støv. Stor og tung syntes jeg og tar stor plass i bil og vanskelig å snu (tar stor snuplass) hjulene er så langt framme og gjør vogna lengre enn den behøver å være.
Gjøkeredet③ Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 Jeg var superfornøyd med min dobble da jeg hadde den. Eneste minus var at man ikke kunne ha barnet vendt mot seg, så hvis det kommer en forbedring der, så er jo det supert. Har Bugaboo Cameleon nå, og er veldig fornøyd med den også
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 5. august 2012 #12 Skrevet 5. august 2012 http://mountainbuggy.com/en/accessories/parent-facing-seat Om man synes det er viktig å ha barnet mot seg, går det og med MB nå:-) For min del ar jeg aldri savnet det, siden det er titteluke i kalesjen....
Mamma4livet Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 http://mountainbuggy.com/en/accessories/parent-facing-seat Om man synes det er viktig å ha barnet mot seg, går det og med MB nå:-) For min del ar jeg aldri savnet det, siden det er titteluke i kalesjen.... Det er anbefalt at barnet er vendt mot deg til barnet er et år. Dette for å skåne de små fra voldsomme inntrykk, slik som når en stor lastebil kjører forbi, en stor hund som bjeffer
Mamma4livet Skrevet 5. august 2012 #14 Skrevet 5. august 2012 Ifl bla Stein Erik Ulvund og Gro Nylander. Bøkene Småendringer 0-2 år og Forstå barnet ditt. Dersom barnet kan se foreldrenes ansiktsutrykk eller at man snakker beroligende til det når slike ting skjer, så blir barnet mer beroliget. Man må huske på at de utsettes for mange inntrykk når de er små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå