Firekids Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Jeg leser at det selges veldig mye av dette nå, men kan ikke komme på at jeg har sett noen ha det. Dvs. det har jeg vel, men jeg la ikke merke til det. Kan dere virkelig så på folk om det er selvbruning de bruker. Venninnene mine påstår hardnakket det.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Kan ofte se det. Enten fordi det er dårlig påført og har striper eller bare flekker, at huden er en smule orange (vet at betakaroten også kan gi orange hud, men enkelte selvbruningskremer kan også gi det) og at unge mennesker ser ut som om de har leverflekker
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Noen ganger mener jeg at jeg kan se det, men det kommer nok veldig an på merke og bruk. Jeg bruker selvbruning, og er nøye med å vaske ansiktet godt med frotteklut hver morgen (altså, skikkelig gni), og peele innimellom. Smører med lett selvbruningskrem hver 3. til 4. dag og mener at det ikke synes!
Firekids Skrevet 5. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2012 Jeg skal smøre på meg i dag jeg og. Får se om jeg legger merke til noen rare blikk i morgen. :-) Er brun fra sommeren i utgangspunktet, så ikke sikkert det blir så stor forskjell. Hvilke merker vil dere anbefale da?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Noen ganger.. Om de har blitt mer oransje enn brune, og påføringen er dårlig så er det lett å se det...
Musemora Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Jeg skrubber først og blander den m fuktighetskrem slik at jeg får den godt og jevnt utover huden. Jeg bruker dior sin. Den blir ikke gul.
Salomine Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Kommer an på merke og hvordan huden reagerer på kremen. Noen blir oransje-gulaktige. På noen ser en at de er mørkere brun i rynker (blir liggende mer krem i rynker) mens de som er brune pga vanlig soling er hvite/lysere inni rynker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå