Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Må spise hele tiden. Blir rastløs og får omtrent abstinenser om jeg ikke spiser. Har gått opp 4 kilo på en uke!!! Hjelp! Hva skal jeg gjøre? Det går jo helt galt det her
Babykilo Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Er du sulten, eller er det andre følelser som leder til spising? Er det en endret situasjon nå rent følelsesmessig, eller kan der kanskje skyldes ferietid? Man sklir gjerne ut i ferien, og magen kan øke sitt volum og du kan ha økt sukkerbehovet. Hvis sukker, så er det beste å bare kutte det ut og leve med litt abstinenser. Ellers gradvis minke matmengde, men kjøre på med frukt og grønt. Jeg skal tilbake til hverdagen i morgen også. Lykke til til oss begge!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Er ikke ferie og er ikke sulten. Det er ikke bare sukker, det er ALT. Virkelig absolutt alt av hva jeg kan finne i skapene! Har hivd alt av godteri og har kun nødvendig mat, men plutselig kan jeg lage meg den middagen fordi jeg føler for det og spiser MASSE MASSE MASSE
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Er ikke ferie og er ikke sulten. Det er ikke bare sukker, det er ALT. Virkelig absolutt alt av hva jeg kan finne i skapene! Har hivd alt av godteri og har kun nødvendig mat, men plutselig kan jeg lage meg den middagen fordi jeg føler for det og spiser MASSE MASSE MASSE Gravid, eller kanskje vitaminmangel? Jeg fikk sånne tussebyer da jeg hadde b12 mangel og jernmangel. Fikk helt dilla på middag og da spesielt kjøttmiddager . Og for ikke å glemme , H melk og rømme, noe jeg ikke spiser til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Er ikke gravid, men når jeg tenker meg om begynte det som verst etter jeg satte inn dem dumme spiralen som bare er problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå