Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 er 2gangs i uke 28. Første svangerskap hadde jeg ingen smerter eller plager. Jeg begynte i uke 24 nå, med smerter i underlivet (egentlig alt under trusekanten) og innsiden av lårene. Føles som om jeg har slått meg/eller gangsperr følelse. å gå, spes å bøye seg er vondt. Gå ut av bilen, og skifte stilling i sengen er smertefullt. Står jeg rett opp og ned, eller ligger strakt ut, kjenner jeg det ikke så godt. Er dønn sliten etter en dag på jobb, en kjøretur ol. Strøvsuging har jeg bare gitt opp. Jeg vet ikke om det er babyen som ligger å presser på noe vis? Og må jeg i såtilfelle gå slik frem til fødsel?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Kan hørest ut som du har fått bekkenløsning rett og slett :/ de har eg og so kjennte meg ijenn på de du skriver eg er 32 uker på vei har hatt de slik siden uke 15..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå