Gå til innhold

Tips til Syden-tur i november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen planlegger ei uke i varmere strøk i november. Vi har tidligere vært i sharm-el-sheik på de tider, og syns det var herlig.

Er det noen som har tips til andre steder å dra så sent på høsten? Hvordan er det på Kanariøyene da? Og hva med Jordan, noen som har vært der før?

Vi skal forøvrig reise uten barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstra mi og kjæresten skal til Dubai i november, det er jo et tips :)

Skrevet

Vi drar til Gran Canaria for andre gang i år nå snart.. Synes det er kjempefint der. Og trygt, med tanke på at jeg kommer til å være i uke 33... Stabil temperatur og vestlig kultur med vestlige sykehus om noe mot formodning skulle skje:-) Og billig! Leier oss leilighet på 130 kvadrat med 2 bad og 2 soverom i ganske nytt kompleks for 4300 for ei uke. Fly kosta 1290 pr peron tur retur. Med en tusenlapp til leiebil har vi full ferie for mor, far og barn for under 10000:-)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Hei,

Ser denne tråden er nesten 1 år gammel. Men prøver likevel: hvordan skaffet dere leilighet på Gran Canaria? Vi har tenkt oss dit i november med to barn og det hadde vært helt supert å ha en leilighet med to soverom! Takk for evt svar :)

Skrevet

Hei,

Ser denne tråden er nesten 1 år gammel. Men prøver likevel: hvordan skaffet dere leilighet på Gran Canaria? Vi har tenkt oss dit i november med to barn og det hadde vært helt supert å ha en leilighet med to soverom! Takk for evt svar :)

Jeg er ikke hi,men svarer likevel. Hotell Monte Feliz i Bahia Feliz (på gran canaria ja)har leiligheter med to soverom. Det er dobbelsenger, samt sovesofa i stua,så det er gode sovemuligheter. Stort bad og kjøkken også, og helt fantastisk flott sted med tanke på familier :-)

Skrevet

Men hvordan er klimaet på denne tiden i Gran Canaria?

Da jeg har termin i sommer blir det ikke noen ferie på oss nå, og med et sykt hektisk jobb-år og den obligatoriske våte vestlandssommeren har jeg et ekstremt behov for å komme meg til litt sol og varme.

Baby er 4-5 måneder i november.

Skrevet

Ville ikke valgt Bahia Feliz i november.. Blåser ganske mye der. Har vært der 3 ganger, men er helt perfekt der i april-august. Ville satset på å reise innover mot amadores. Der er det knall fint og deilig strand. Bahia Feliz har kun Stein strand..

Anonymous poster hash: 82c29...82a

Skrevet

Takk for svar dere:) litt morsomt at en så gammel tråd ble vekt til live igjen. Vi var i Bahia Feliz i desember i fjor. Det var et veldig kjekt sted for barnefamilier, men jeg savnet litt mer å se. Bahia Feliz er jo kun et feriested, ikke noe annet der. Vi reiser nok til Puerto Rico eller områdene rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...