Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Min kusine og jeg har laget hver vår Facebookgruppe siden familien vår er gått spredd utover landet og Europa. Slik at alle kan følge med i barseltiden og slippe å sende sms og bilder i dyre dommer. Og vi har de samme folkene med i gruppen. Men da synes jeg det litt sårende at hun daglig får kommentarer og likes på alt hun legger ut av bilder og oppdateringer, mens knapt noen (unntatt min kusine faktisk) byr seg om våre "store øyeblikk". Det stakk litt i hjertet i sommer under en familiemiddag når alle var helt i hundre over hva hennes lille gutt hadde gjort de siste ukene. Når jeg fortalte om vår hverdag ble jeg møtt med "åh, har dere det?" Er jeg barnslig eller kun hormonell?
me_87 Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Synes det er dårlig gjort av de jeg,å omtrent kun være intressert i livet til kusinen din. Jeg hadde nok reagert på akkurat samme måte selv!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Jeg hadde nok også reagert... Men hva om du og kusinen din laget en felles gruppe, så kan dere begge skrive der og så slipper folk å gå inn på to ulike grupper?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 hvorfor ikke ha en felles grupe,som dere bruker sammen? går vel ann det...ikke sikkert det er like lett å følge med å begge.. men jeg hadde nok blitt såret jeg også....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Det minner meg litt om når jeg var gravid! Når jeg fortalte det så var de ikke glade eller begeistret det var heller kriiise siden jeg var alene. Da var det vondt å se når søsteren min fortalte at hun også var gravid,å de nesten hopper i taket av gledet :S
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Jeg har egentlig ikke lyst til å dele gruppe, mest fordi jeg har en annen stil, om dere skjønner ( bruker skikkelig kamera). Kanskje litt smålig, men jeg synes de kunne brydd seg om min lille familie også. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå