Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 I formiddag var det friskt blod i bleie til toåringen vår.. Hun våknet etter en kort lur (til henne å være), gråt og sa 'au bleie' :/ og davigikk for å skifte bleie så var det altså fri akt blod i bleia. Prøvde å se hvor det kom fra, men vanskelig å se.. Men etter å ha tittet flere ganger i dag ser det ut som om det i hvert fall ikke kommer fra skjeden.. Ringte legevakten som sa at hvis hun var i fin form så var det ingenting å bekymre seg for - mest sannsynlig en rift eller noe.. Harkommet bittelitt mer blod senere i løpet av dagen Men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med 'mest sannsynlig en rift', og derfor spør jeg dere damer her inne.. Noen som har opplevd dette? Hvis det er en rift, er det noe vi eventuelt kan gjøre.. Hun har flere ganger tatt seg til bleia/tissen og sagt 'au'- jeg innbiller meg at det f.eks kan svi når hun tisser..
☆☆☆ Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Jeg tenker urinveisinfeksjon. Om hun ikke er veldig plaget kan du kontakte lege i morgen. Har hun vondt/feber/nedsatt allmenntilstand ringer du legevakt..
<3 2G <3 Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Høres veldig ut som UVI, gi henne masse drikke, helst juice for syre og ring legevakta igjen og forklar.
VinterSol+2 Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Har hun hatt treg avføring? Lett å få en rift i anusåpningen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå