Gå til innhold

Hvem gir seg oftest for husfredens skyld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hos oss føler jeg det er meg, uten tvil! Men det er mulig at mannen er uenig i det, så jeg vil ha en uhøytidelig undersøkelse her inne - er det noen som innser/innrømmer at det er den motsatte part som må gi seg oftest?

Hos oss er mannen veldig, veldig ryddig og ordentlig, jeg vil nesten si pedantisk!

Han tåler ikke gymtbager som ikke er ryddet ut av, han vil ikke at det skal ligge våte håndklær på badet (fordi det da blir så fuktig luft der inne!!!), han vil ikke ha dørene åpne på fine sommerdager, for da kommer det fluer inn, han vil ikke at snuppa skal gre håret rundt i huset, for da kommer det lange, mørke hår over alt ++++++

Poenget mitt er at dette er, i mine øyne, små og ubetydelige ting som jeg ikke gidder å bruke energi på å mase om, men for å slippe maset hans, så gjør jeg det - fordi det er enklest...

Når det gjelder alvorligere ting, ting som faktisk betyr noe for meg, gir jeg meg ikke lett i det hele, men etter mange år som samboere har jeg lært med å velge mine kamper - det er enklere å kaste brukte håndklær direkte inn på vaskerommet enn å høre på syt og klaging på at han må gjøre ALT her i huset :P

Hvordan er det hos dere? Hvem gir seg oftest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt meg og det er så og si alltid jeg som avslutter en krangel (sier unnskyld osv).. er gift med en sta og hissig mann som er håpløs å snakke til når det gjelder negative ting eller om jeg maser for mye på han :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...