Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Som svarer frekt og er nedlatende. Er dere sånn ellers eller er det bare en del som sliter m diverse nå?;-)
Puma - sprekker snart! Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Hahaha, du er ny her, skjønner jeg? Velkommen hit
bærtæ Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Hahaha, du er ny her, skjønner jeg? Velkommen hit
bærtæ Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Hahaha, du er ny her, skjønner jeg? Velkommen hit Skulle stå: "signerer denne":-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Puma! Jeg er langt fra ny her inne men syns det de siste dagene hat vært utrolig mange frekke her. Du var jo selv en smule nedlatende i svaret ditt?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Puma! Jeg er langt fra ny her inne men syns det de siste dagene hat vært utrolig mange frekke her. Du var jo selv en smule nedlatende i svaret ditt? Slik blir man når man henger her en stund. Det er deilig å være nedlatende på dette forumet. Det er nærmest forventet.
Mrs Smith Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Tror ikke dette er spesielt på dib, men på alle nettform der man kan svare anonymt. Desverre er det slik at folk synes det er helt ok å lire av seg masse dritt så lende de kan skjule seg bak anonymknappen. Så er det viktig at folk ikke tar det innover seg, men klart det er vankelig, spesielt hvis man ikke har en god dag. men mange virker også veldig sår, en god diskusjon må man tåle, også svar man er uenig i...
Fru Tuttemor Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 Syns ikke det er så forferdelig her inne..mest her på anonym da men ellers ikke..Men på kvinneguiden derimot..heeegud der fatter jeg ikke at folk gidder å skrive noe som helst med alle bedreviterne det er der..
Mrs. Bouquet Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Jeg kan lire av meg masse dritt uten anonymknappen også jeg. Føler meg rimelig anonym med både bildet og nicket mitt.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 he he, er jo litt underholdende å lese her inne av og til... ;) flere av gangene minner det meg om folk jeg kjenner og eks'en min, ikke minst. Derfor synes jeg det er mer morsomt enn sårende o.l.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 HVA FAEN ER DET DU PRATER OM??!? Meg eller?
håpefull<3 Skrevet 5. august 2012 #14 Skrevet 5. august 2012 Puma! Jeg er langt fra ny her inne men syns det de siste dagene hat vært utrolig mange frekke her. Du var jo selv en smule nedlatende i svaret ditt? hva var nedlatende med kommentaren til puma? skjønner hvorfor du lager et eget innlegg hvis du tar deg nær av DEN kommentaren. dessuten var du vel litt frekk selv i hovedinnlegget? trenger man ha problemer selv om man er litt krasse på dib? get a life, hi (uhuuu, sjekk så nedlatende og ekkel jeg var nå da)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. august 2012 #15 Skrevet 5. august 2012 Hehe hurpegjengen holder til her inne vettu slik at the real world er full av solstråler..
Puma - sprekker snart! Skrevet 6. august 2012 #16 Skrevet 6. august 2012 Puma! Jeg er langt fra ny her inne men syns det de siste dagene hat vært utrolig mange frekke her. Du var jo selv en smule nedlatende i svaret ditt? Nei, nei jeg har ikke ment å være nedlatende jeg. Bare glimt i øyet og latter her. Må bare humre litt for meg selv over dette forumet igjen. Det er jo ville tilstander her inne og jeg blir helt fasinert. Synes det et rolig nå ifht tidligere, så jeg antok du var ny. Overrasket over at du tolket den kommentaren så negativt, men da må jeg vel bare se til å beklage det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå