Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Må jeg beholde begge barna? Er helt fortvilet...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Du kan jo legge en ut for salg på E-bay. Har hørt at de betaler godt for nyfødte "over there" Bare pass på så du beholder den beste selv, er litt vanskelig å få bytte senere om det skulle vise seg å være en feil på den. Lykke til!
Gjest SHOC Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Hvis dette ikke er et tulleinnlegg...... hvorfor er du fortvilet?
håpefull<3 Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 hold kjeft da... tull med noe som ikke provoserer folk i stedet. og er du seriøs snakker du med lege/jordmor, du legger ikke ut den idiotiske tankegangen din på et forum for gravide, prøvere og ikke minst slitere...
*venter en liten gutt feb* Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 vi er flere som har slitt i mange år med å bli gravid og hadde jeg blitt gravid med tvillinger så hadde jeg følt meg velsignet.
Musemorbr / Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Merkelig ting å trolle med. Ser ikke humoren. Ikke er det spesielt provoserende heller, siden det er umulig å ta alvorlig.
Gråsonen Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 Kanskje en ung kvinne som er blivende alenemor? Nei, kan ikke fjerne den ene. Som svar til ditt spørsmål.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Ærlig talt, selv om noen sliter med å bli gravid, må da andre få ha andre følelser om temaet! Dette er anonymforum, ikke Bli gravid! Selv om det å bli gravid er noens høyeste ønske, betyr det ikke at det gjelder alle! Noen blir kanskje gravid uten at det var planlagt og noen innser kanskje at selv om en baby kan være himmelsk, kan det bli mye med to. Kanskje har de fem barn fra før, kanskje har de et barn med spesielle behov. Kanskje suldal pappan i fengsel eller syk og kan bidra mindre i det daglige. Kanskje har de et barn fra før som hadde kolikk, og skrek i fire måneder og sov ikke mer enn en time i strekk like lenge. Hva vet dere om folks liv, om deres årsaker til tanker og følelser? Dama er kanskje i sjokk og bunnløst fortvila. Og kom ikke her med «ikke ha sex da, hvis dere ikke kan ta konsekvensene», for verden fungerer ikke sånn. Greit, klumsete ordlagt kanskje, men hva har man da anonymforum for?
Netti*** Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 (endret) Personlig er jeg en av de som er glad jeg har blitt gravid 4 ganger med bare et barn. Jeg har aldri hatt en drøm om tvillinger. Men om det hadde skjedd så ville jeg aldri tullet med tanken å fjerne en. Da måtte jeg ha kommet over sjokket og så hadde begge vært velkommen. Endret 5. august 2012 av Netti***
Musemor med tre søte små Skrevet 5. august 2012 #12 Skrevet 5. august 2012 Ærlig talt, selv om noen sliter med å bli gravid, må da andre få ha andre følelser om temaet! Dette er anonymforum, ikke Bli gravid! Selv om det å bli gravid er noens høyeste ønske, betyr det ikke at det gjelder alle! Noen blir kanskje gravid uten at det var planlagt og noen innser kanskje at selv om en baby kan vÆre himmelsk, kan det bli mye med to. Kanskje har de fem barn fra før, kanskje har de et barn med spesielle behov. Kanskje suldal pappan i fengsel eller syk og kan bidra mindre i det daglige. Kanskje har de et barn fra før som hadde kolikk, og skrek i fire måneder og sov ikke mer enn en time i strekk like lenge. Hva vet dere om folks liv, om deres årsaker til tanker og følelser? Dama er kanskje i sjokk og bunnløst fortvila. Og kom ikke her med «ikke ha sex da, hvis dere ikke kan ta konsekvensene», for verden fungerer ikke sånn. Greit, klumsete ordlagt kanskje, men hva har man da anonymforum for? Signerer denne. Og til HI, dersom det er abort du tenker på, kan man ikke bare abortere et barn ved en tvillinggraviditet.
Tauriel Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 HI ta deg en laaaang prat med jordmor/lege, de kan nok svare deg på det du trenger
marsve Skrevet 5. august 2012 #14 Skrevet 5. august 2012 Jeg mener faktisk å ha lest et sted at det går ann å ta bort et foster.De dreper det ene med å stikke et eller anna inn i fostersekken. Oddsen for at begge dør er vel stor men.. Og uansett, hvem faen vil ta bort ett av to barn??? Er du SYK I HODET kvinne? Seriøst? Tvillinger er slitsom, men en UNIK og FANTASTISK GAVE!!! Enten tar du sjelevennene sammen, ellers kan du vel bare ta bort begge, og prøve på nytt til du blir gravid slik det passer deg.......GAAAD, håper det er kødd!! Hilsen alenemor til uplanlagte sjelevenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå