Gå til innhold

Amming om nettene... Eller ikke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har min lille på 11 uker vært våken en gang pr natt for mat. Merker at hun begynner å sove hele netter nå, uten mat. Det har skjedd et par netter nå. Vil det påvirke ammingen negativt? Vil det bli mindre melkeproduksjon, siden det går mange timer? Siste amming 23-24-tiden og så gjerne kl 07 igjen, hvis hun sover hele natten. Hva tror dere? Jeg vil jo gjerne amme ihvertfall 6 måneder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melken vil nok tilpasse seg hennes nye rutiner :)

Skrevet

Jeg syns ikke du skal vekke henne fordi du føler at du må holde produksjonen i gang. Du kan jo alltids stå opp om natten og pumpe deg, men tror ikke det er nødvendig. Melkeproduksjonen stanser ikke -så- fort.

Vær glad du har en baby som sover hele natten du :)

Skrevet

Ja dere tror det går bra ja. Takk for svar kloke samer!

Skrevet

Du har så mye melk som du har behov for :-) Jeg kjenner ei som har en på ett og ett halvt som fortsatt ammer, han vil som regel ha pupp en gang om dagen, så ho har melk til en gang om dagen. Sønnen min begynte å sove hele natta når han var to mnd, nå er han fem, og det er fortsatt en skvett melk til han hvis han skulle våkne på natta å bli urolig :-) kos deg du, vi er heldige som har barn som sover hele natta så tidlig! :-)

Skrevet

les gjerne på Ammehjelpen.no kjempefine sider med alle mulige svar på det man lurer på av stort og smått .

Har lest litt innpå der sjølv om det gjekk fint sist og dette er nr 2. Nyttig likevel og sjølv om ein ikkje har problemer - forebygging og trygghet er viktig...gir ro i sjela (i alle fall hos meg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...