Gå til innhold

TR for 2 gang på 15 dager???:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ingenting nå.....tingen er at det er snart 2 år siden vi fikk vår ivf gutt. siden omtrent 5 mnd etter fødsel har min syklus vært normal igjen..

altså tr mellom 22-28 dag.. siste mens var 21 juli og IGåR 15 dager etter fikk jeg tr igjen??? ikke vondter som jeg pleier, men det er mye så vil tro det er tr(?) eller feiler det meg noe? uff er litt engstelig for at det skal være noe farlig...håper på noen fornuftige svar av noen som kanskje har opplevd det samme?

uansett ringer jeg legen i morgen å hører...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller festeblødning.....?

Hvis du er helt nede i 22 dagers sykluser, så har du el på dag 6-12. Festeblødning bruker å komme 5-12 dager etter el, så det er en teoretisk sjanse for at det er det. Det er jo noen som lett blir gravide etter at de har først har vært gravid, selv om de slet med å bli det i utgangspunktet.

Ellers er det vel ikke helt uvanlig at syklusene kan tulle litt første året etter fødsel?

Men hør med legen uansett.

Skrevet
Eller festeblødning.....? Hvis du er helt nede i 22 dagers sykluser, så har du el på dag 6-12. Festeblødning bruker å komme 5-12 dager etter el, så det er en teoretisk sjanse for at det er det. Det er jo noen som lett blir gravide etter at de har først har vært gravid, selv om de slet med å bli det i utgangspunktet. Ellers er det vel ikke helt uvanlig at syklusene kan tulle litt første året etter fødsel? Men hør med legen uansett.

hei og takk for svar!:) joda vi har vært inne på tanken og vi hadde sex på dag 7 men sjansene for det er jo øøøør små 3% har legen gitt oss for å klare det selv:( men det er veldig mye ..er ikke festeblødning veldig bekjedent da?hmm.....er jo redd for kreft og alt sånt skummelt:(

Skrevet

En venninne av meg gikk på pillen selv om legene hadde sagt at hun ikke på noen måte kunne bli gravid (ja, hun er nok litt overforsiktig) - men gravid, deg ble hun, gitt :)

Så 3 % sjanse kan være nok det... ;)

Kroppen din kan jo ha endret seg også etter svangerskapet.

Mener jeg har hørt at det kan variere veldig med de festeblødningene, noen får ingenting, andre bare litt, og jeg har også hørt om et par som har hatt "mensblødninger" i 3-4 dager!

Ikke tenk skumle ting først, sjansen er størst for at det enten bare er en forstyrret syklus eller en graviditet :)

Men ta en tur til legen slik at du finner ut av det. Lykke til! .)

Skrevet

nå tenker jeg litt på om jeg "skal" forvente tr en mnd etter den jeg fikk på dag 15 eller om jeg skal forvente at den kommer når den egentlig skulle?? hvis det var noen som skjønte det hehehe:) dag 23 nå siden den normale mens dagen startet men fikk som sagt en stoor blødning igjen på dag 15 som har vart og avtatt helt fram til dag 20...... har normalt en sykl på 21-28 dager.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...