Gå til innhold

Kan vi fortsette å bo her etter dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen fortalte gubben at han hadde ei sånn høflig og søt tenåringsdatter. Og så lignet hun sånn på mora. Det var MEG han hadde møtt ved postkassene. Jeg hadde treningstøy og ingen sminke, men jeg er faktisk 31 og ikke tenåring. Gubben er bare et par år eldre enn meg. Nå sier han at han føler seg drit gammel og han har lakt naboen for hat. Han vil flytte. Hva hjelper det å flytte fordi han vil fortsatt se gammel ut uansett hvor vi drar? Hva skal jeg si? Jeg liker ikke naboen heller men synes ikke vi trenger flytte bare fordi at gubben bare sa ok og gikk og lot naboen tro at kona er hans tenåringsdatter. Burde vi bare flytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, dette var jo ikke god trolling engang, du får prøve å finne på noe bedre tror jeg ;)

Skrevet

Selvsagt må dere flytte! Det går da ikke an å bo ved siden av noen som tar feil av kona i huset og tenåringsdatteren! Det får da være måte på hva man skal finne seg i!

Tenk å gi fruen i huset et kompliment da... Nei, jeg hadde pakket ned pikk og pakk og kommet meg unna så fort som mulig - før gubben blir enda eldre!!!

Eller ikke :P:P:P:P

Skrevet

hadde fortsatt å bo der, kasta ut den sure gubben og tatt inn naboen!

Skrevet

Ja, du burde flytte fra Mr DramaQueen!

Skrevet

Det er i alle fall god nok grunn til å flytte postkassen, om det er et kompromiss mannen din går med på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...