Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Samboer har kjøpt sexleketøy, og det har ikke gitt de resultater han trodde. Jeg tør ikke prøve. Tør ikke ha vanlig se heller. Tenk viss han tar de frem og vil bruke dem. Nå har vi ikke hatt sex i to uker fordi jeg har fått angst. Det er ikke tull engang. De kulene skremmer meg.
happiness4life Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Hehehe kos derd med litt vin først så du klarer å slappe litt av liker du det ikke har dere hvertfall prøvd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Hahaha, hva slags kuler har han kjøpt da, hvor skal de brukes? Dere må jo snakke om det! Hadde mannen min kommet med analkuler hadde han virkelig kjent meg dårlig, rumpehullet mitt er nemlig NEI-sone når vi har sex. Hadde han likevel handlet analkuler hadde han måtte brukt de selv En vibrator er noe annet, men jeg liker faktisk ikke noe særlig å bruke det når vi har sex heller jeg. De orgasmene jeg får uten vibrator er mye bedre, mannen min respekterer selvfølgelig det. Dere kan jo ikke slutte ha sex i all fremtid fordi du er redd han skal dra frem et leketøy...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Det er mange som liker godt å inkludere baken i sexakten. Kan hende du også vil like det, så lenge du bare stoler på partneren din. Slapp av og nyt!
magica fra tryll Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Sett grenser om du ikke har lyst. Nei er nei. Sånne ting må man være enige om. Spesielt må den personen som skal utsettes for greiene, være enig!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Hvis du ikke ønsker å bruke det så er det vel bare å gi klar beskjed om at dette skal ikke brukes på deg, du vil ha sex men kun ...... Det er greit å teste nye ting om begge er klar for det og vil men om det blir slik at den ene ikke tør å ha vanlig sex i redsel for at leketøyene skal komme fram så bør dere helt klart ta en prat
Gjest Østfold-80 Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 Enig med resten her at du må jo snakke med han... Ikke ålreit å gå å føle angst. Der er jeg og gubben gudsjelov enig,rumpa er kun "enveis kjørt"
Musemorbr / Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon! *fnis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå