Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Ser liksom for meg at det kan være med å holde barnet friskt, og at man kanskje slipper unna mange av bakterien i barnehagen. Så når kan man begynne å gi de? Min er 16 mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Syrnede melkeprodukter kan de få fra 10 mnd. Jeg fikk beskjed fra helsesøster om å gi det fra 8 mnd når sønnen min var plaget med hard mage. Det hjalp ingenting. Og i ettertid ser jeg at det var et dårlig råd(som de fleste andre man får fra hs) og at han ikke burde fått det så tidlig. Men i små mengde tror jeg det går greit å gi fra 10 mnd. Men at det skal gi bedre motstandskraft mot bakterier i barnehagen, neppe.
Skautrollet Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 d burde gå fra 10 mnd og opp, minstemann fikk det da han var innlagt på sykehuset for å få behandling intravenøst, magen ble ganske løs så de anbefalte biola
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Men da selvfølgelig naturell og ikke de med smak og mye sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå