Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Har ny oppvaskmaskin, men det er rester etter oppvaskmiddelet igjen i glassene etter vask. Noen som vet hva det skyldes, og hva man gjør for å løse problemet? Jeg er vant til skikkelig gamle maskiner, og den nye er som en UFO eller noe i sammenligning med dem.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Ingen tips? :-) Bare jeg som har dette problemet?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Samme problem, dessverre ingen råd:(
prekæs Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Det får jeg og til tider og det kommer av at dysene som sprer vannet tetter seg. ( de lange, hule "stengene" som går rundt og sprer vannet om du skjønner:)) Fryktelig irriterendes. Du må løsne på de "stengene" og pirke ut det som har lagt seg i hullene. De er til å ta av. Skal ingenting til for at de blir tette, ett linfrø er nok.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Men min maskin er helt ny, og den har vært sånn siden vi fikk den for kun få dager siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå