Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Og hva innebærer denne kontakten, hvorfor har dere kontakt tror du? Og hvor lenge siden er det at det ble slutt? Jeg tenker ikke på de som må ha kontakt grunnet felles barn....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Jeg har litt kontakt med en gammel x, hender vi sender en sms når det skjer ting i livet til den andre. Feks så gratulerte han meg med førstefødte, og jeg sendte sms når han forlovet seg. Ellers så kommer det en mld på nyttårsaften eller lignende. Vet ikke hvorfor vi gjør det, gammel vane av høfflighet kanskje. Vi er ikke venner på facebook. Er 12år siden det ble slutt. (Wow, nå føler jeg meg gammel, for har ikke tenkt på at det er så lenge siden. )
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Ble slutt for 4 år siden og vi har fortsatt god kontakt. Kan gå på konsert sammen, ta en kaffe, drikke øl el. både med og uten nye samboere
*venter en liten gutt feb* Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 vi har kontakt pga av felles barn.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Jeg har en x som bor et annet sted i landet enn meg, det er 8 år siden det ble slutt og vi har enda kontakt innimellom og møtes innimellom. Usikker på hvorfor og hva dette er...Skulle gjerne visst det:p Bare for å ha det sagt- vi er begge single når vi møtes!
Lille♥mitt Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Nei overhode ikke. Det er da en grunn til at han måtte på hue og ræva ut
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Ja har nesten daglig kontakt med en eks , fordi det er en av bestevennene til min mann mannen vet det men det var så lenge siden at jeg ikke tenker på at han var kjæresten min en gang
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Jeg har ikke kontakt med mine ekser, men mannen min. Vi er 5 stk i samme vennegjeng, jeg, mannan to kompisser av han og ei venninne. Hun venninna er eksen av mannen min, og er en av mine aller beste venner:) Vi møttes etter at jeg og mannen ble sammen, og har ALDRI hadd problemer med at de har så god kontakt. Vi drar på hytteturer sammen, feirer bursdager og er mye sammen hele gjengen:)
Puma - sprekker snart! Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 Ja, kontakt m to supre ekser via sms/nett pga stor avstand. Bare hyggelig. Mannen min har hilst på begge to.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Har kontakt med min første seriøse kjæreste. Vi var sammen i mange år, men var unge, og ble nok bare litt lei etterhvert. Ja, og så var han utro med ei venninne av meg. Vi bor på forskjellig kant av landet, men er venner på FB, sender gratulasjoner på bursdagen og møttes på byen når jeg besøkte venner der han bor for en liten stund siden. Det er 8 år siden vi slo opp. Har også et par andre x'er på FB, men snakker sjeldent med dem. Kanskje en gratulasjon, en like eller noe slikt i ny og ne. Ellers har jeg ikke kontakt med noen andre enn min x jeg har felles barn med.
Musemorbr / Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 Jeg har bare kontakt med min første kjæreste, fra da jeg var 12. Jeg hadde god kontakt med han i mange år, frem til han klarte fortelle sin kone at han anså meg som sin soulmate. Han mente at vi hadde et spesielt vennskapelig bånd, som han ikke har hatt med noen andre venner, men det kom helt feil ut. Selv om kona hans ikke tok det så tungt, valgte jeg å ta avstand etter det. Jeg fant ut at det nok var best for alle. Det hjalp på at vi bor mange timer fra hverandre, og har barn og liten tid uansett. Jeg har faktisk mer kontakt med hans kone i dag, selv om det bare er sporadisk på facebook det også. Andre ekser ønsker jeg ikke ha kontakt med, av diverse årsaker, men jeg har litt kontakt med eks-svigerfamilien fra et seks år langt samboerforhold, selv om det ikke ble barn ut av det.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #12 Skrevet 5. august 2012 etter 7 år-jevnlig kontakt og vi møtes der det måtte passe seg-og vi har sex når det måtte passe seg...Samme hvor lenge det går i mellom føles det som om det var i går.
Gjest yrild Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 Jeg har god kontakt med to exer og sporadisk, men hyggelig kontakt med tre andre. Min mann har også god kontakt med sin siste ex. Jeg er overhodet ikke sjalu, men min mann som er latinamerikaner måtte gå i seg selv og bli godt kjent med dem før han syntes det var greit. Etter at vi alle har fått barn møtes vi oftest som par med barn, så jeg kjenner jo alle konene og barna også.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. august 2012 #14 Skrevet 5. august 2012 Har sporadisk kontakt med ene eksen, ble slutt for ca 6 år siden. Bare tull, tøys og en vennlig tone. Ble slutt fordi vi funket bedre som venner.
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. august 2012 #15 Skrevet 5. august 2012 Niks, ingen av dem. Ikke engang pappaen til eldste, men det er egentlig bare trist :/
valkyrien Skrevet 5. august 2012 #16 Skrevet 5. august 2012 Har den ene eksen på fjasboka, men det er ikke mange ordene vi har vekslet der. Ble vel slutt for 7 eller 8 år siden, vi har ingen felles kjente, og bor i hver vår ende av landet. Aner egentlig ikke hvorfor han la meg til jeg...
Magia Skrevet 5. august 2012 #17 Skrevet 5. august 2012 Jeg har sporadisk kontakt med en eks. Han er kompis med broren min, og vi møtes stort sett om jeg er på fest hos han. Vi har veldig god kontakt og har dype samtaler med han når vi møtes. Vi var sammen når jeg var 14 og han 18, så tror ikke han oppleves som en trussel for samboeren min. De har møtt hverandre også og liker hverandre godt
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #18 Skrevet 5. august 2012 Nei, eller det vil si jeg har kun en eks før jeg traff samboer for 7 år siden, har han på facebook, men prater ikke med han:P Tror han la meg til for 100000 år siden, og tenker ikke på det. Sier jo HEI hvis jeg treffer han da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå