Gå til innhold

Farlig for barnet hvis jeg har uvi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38 uker på vei i dag. Ganske sikker på at jeg har fått en kraftig uvi. Har helt sikkert gått med det en stund, uten plager. Hadde utslag på L3+ den 17/juli, kontroll 2 dager etter på da hadde den blitt litt bedre. Har ikke kjent noen symptomer, men det gjør jeg altså nå, mye ubehag og springer på do hele tiden.

Har legetime i morgen, så jeg skal nå alltids klare meg gjennom dagen, bare redd for om det kan være skadelig for barnet?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det går fint så lenge du ikke får feber.

Skrevet

Eller betennelse i nyrene, det er kan være faren med ubehandlet uvi over lang tid. Men sålenge du får behandling nå så ville jeg ikke uroet meg :)

Skrevet

Drikk mye. For aa skylle godt igjennom urinveiene. Drikk ogso apelsinjus. Gir surt miljo

Skrevet

Jeg hadde kraftig uvi 8 ganger under graviditeten, d var fare for at jeg skulle få rier pga. Smertene, så d kan være farlig, jeg mått begynne med fårebyggende tilslutt! Etter mange ganger med pencilin. D kan sette igang fødselen vis d er så kraftig at du presser når du tisser. Dra til legen! Fins mange ulike uvi. Å alle får d i forskjellig grad. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...