Gå til innhold

Har dere mange venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tidligere en del venner fra ungdomstiden, men de har blitt borte etter hvert. De har flyttet tilbake til hjemstedet, og jeg har ikke kontakt med dem lenger. Samme med mannen min: han hadde mange venner før, men de har blitt borte. Begge synes det er vanskelig å møte nye.

Har dere beholdt vennene fra ungdomstida, eller har dere nye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to venner. En fra barneskolen og en fra vgs. Skulle gjerne hatt et par til, men jeg er selv dårlig på å ta kontakt med bekjente for å komme videre til vennestadiet, så da kan jeg ikke forvente annet.

Skrevet

Har to venner fra videregående. Blir ikke så ofte vi treffes etter jeg fikk barn. Elles har jeg ikke så mange venner utover dette. En venn som jeg møter noen få ganger i løpet av året.

Mannen min har en venn som han møter innimellom, og en felles venn som kommer på besøk til oss noen ganger.

Prioriterer ikke å ha venner heller jeg da. Synes det er helt topp å slippe å forholde meg til så mange etter jobb osv. Nye venner må man jo gjerne møte litt oftere, og det er ikke så viktig for meg.

Skrevet

Har mangen venner. Vi bor på mannen min sitt hjemsted.

Han har mangen venner og vi er felles venner med dei og damene. Ei av dei er også tilflytta, så vi to treffes innimellom.

Er også god venninde med ei som mannen min har jobba ilag med (vi trefftes gjennom en vennegjeng fra jobben hans), og har fått to venninder gjennom første barselgruppa.

Er venn med svigerinna mi, og litt med en kollega (men det forholdet ender nok om en av oss bytter jobb).

Har iallefall mangen å spør om å gå på tur eller kino.

Har også venner i mange andre byer.

Skrevet

Egentlig ja... En plass mellom 5 og 10 nære venner i forskjellig grad og en haug bekjente.

Skrevet

Jeg har mange venner, som jeg gjerne finner på ting med og snakker med dem ofte - men jeg har kun to nære venner, og er fornøyd med det. Det viktigste er vel ikke antall venner, men hvilke venner man har,

Skrevet

Nei

Men det har aldri vært målet mitt heller, har vært borti fler enn en falske mennesker som drar andre ned for egen vinning, og det vil jeg gjerne unngå å oppleve igjen.

Men har noen få NæRE venner, er det jeg ser på som viktigere enn å ha mange venner.

Skrevet

Vi er en jentegjeng på ni personer. 8 av oss har vært venner siden 1.klasse, og ei kom inn i gjengen da vi studerte. Vi treffes fast ca en gang i måneden. Utenom er det jo et par jeg har bedre kontakt med enn de andre.

Skrevet

Har egentlig litt for mange venner etter min smak. Blir til at jeg ofte har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har tid til å være sammen med alle. Skulle gjerne hatt en 4-5 venner, hadde vært evig nok for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...