Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Eldste er 4 og yngste er 2 år. Så nå sitter de å spiser popcorn til frokost. Håper ingen sender barnevernet på meg nå da
Toocute Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Jada skal gjøre det, hva var navn og etternavn sa du?
Edelweis Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 hehe.. de finner på mye rart om de er alene på morgenen. mi på 4 bruker å snike seg til en skje eller to med sukker.. finner skjeer med harde sukkerklumper titt og ofte. men popcorn har de holdt seg unna her da. men de har spist store mengder is en gang
Celcius73 Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Hehe,,de vet å ordne seg selv disse to der Guttungen hadde vært overlykkelig om han kunne fått popcorn til frokost, men hittil har han ikke forstått funksjonen på microen....men å finne nachochipsen, det er jo ingen utfordring
eaglebeagle Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Eldste er 4 og yngste er 2 år. Så nå sitter de å spiser popcorn til frokost. Håper ingen sender barnevernet på meg nå da Da har de sikkert hatt det kjempespennende! Det har skjedd her også :-). Nå er heldigvis ikke popcorn det verste de kan spise av "godt" - vi kan jo nesten kalle det grønnsaker he he. God frokost!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Ikke at jeg skal ringe bv, da, men likevel..............;-) Regna egentlig med at barna dine var en del eldre..... for popcorn ER jo faktisk ikke bra for så små barn som 2 år...!!! De skalla som er utenpå kan sitte fast i halsen, og da er det direkte livsfarlig!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Jeg var der nå de spiste popcornet da, og de har aldri satt popcorn i halsen her Godt å høre det er andre barn som finner frem selv i matskuffene av og til HI
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Håper det var mikro popcorn og ikke hjemmelaget.
Gjest Toxic Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 Ikke at jeg skal ringe bv, da, men likevel..............;-) Regna egentlig med at barna dine var en del eldre..... for popcorn ER jo faktisk ikke bra for så små barn som 2 år...!!! De skalla som er utenpå kan sitte fast i halsen, og da er det direkte livsfarlig! Det er vel bare på DiB at fokuset på de livsfarlige popcornskallene kommer foran fokuset på den ekstreme brannfaren dersom popcornet poppes for lenge...
Gjest Miryks Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Våknet en morgen for halvannet år siden og fant kjøkkenskapene langs gulvet innsmurt i bæsj. Holdt meg øyeblikkelig for nesen (var gravid og kvaaaaalm), henta utstyr til å vaske bort og fant frøkna i sengen sin. Med en nugattiboks og gaffel. Jeg så sikkert kjempelur ut der jeg lo, selv om det var av lettelse
Himmel og hav Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 Kjære...popcorn er da grønnsaker og en av fem om dagen. Klokt valg Jeg fant mine suttende på hver sin flaske med hhv sjokoladesaus og karamellsaus og kjøleskapet på vid gap en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #12 Skrevet 5. august 2012 Bare jeg som synes dette hørtes skummelt ut. Med tanke på hvor lett popcorn tar fyr. Hvis du popper de litt for lenge.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 Her smurte jentene inn bikkja og kjøkkenet med ris og bearnaisse fra dagen før:) straff for å ikke gidde rydde av sen middag kombinert med å snike til seg to min ekstra i senga på morningen:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #14 Skrevet 5. august 2012 Da skulle vel jeg vært meldt for lenge siden. Min 4 åring røykla huset da hun skulle poppe seg popcorn. 15 min i mikroen ble litt for lenge både for popcorn og mikro
Netti*** Skrevet 5. august 2012 #15 Skrevet 5. august 2012 Da jeg gikk gravid sist, måtte jeg på do om natta i 4 tia. Da satt elste å spiste is og så på tv. Mente hun brukte å gjøre det når hun ikke fikk sove... En stk mamma tatt på senga. :-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #16 Skrevet 5. august 2012 hm...kanskje litt utenom, men jeg fant min 4 åring sovende med sine splitter nye gummistøvler for tre dager siden... Han hadde henta di i løpet av natten. Veeeeldig stolt av de nye gummistøvlene sine må man vite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå