Gå til innhold

Løvemusen :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke alle som kan velge offentlig. Mange velger også å gå rett på private forsøk pga lang ventetid i det offentlige, og det har jeg full forståelse for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Jeg syns også det er bare "dumt" å gå privat å bruke 40.000 ekstra der, istedet for å vente en måned ekstra på Riksen. Mannen sier vi kan, og han ønsker å se reaksjonen min hvis Riksen i dag sier det ikke blir oktober og ta det ut i fra det... han er nå snill da, men det er jo våre penger, og jeg tror vi kunne fått en fantastisk bryllupsreise om vi sparte de penga for å si det sånn.

 

Det som skremmer meg mest ang. venting til november er at jeg kommer å se tilbake på første året som gift etter 20 år:

Det var en mørk deprimerende periode med babyprøving som ødela hele det første året som gift og bryllupsreisa. Ikke noe stas! Noen ganger blir jeg så sint på noe som ikke er... blir så sint fordi det ikke vil komme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

3 timer til jeg ringer inn mens... 5 timer til svar på blodprøven. Nerveprirrende! Vil ha vil ha vil ha plass i oktober <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir med på fingerkryssinga. Titter innom nå og da selv om jeg har ekstremt mye å gjøre på jobb i dag ;)

 

Metti, du har vel testdag i dag - fortsatt like positiv håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Oppdatering:

 

Blodprøven var fin den, så egget henger ikke på feil sted. Men det er fullt i oktober, til og med ventelistene er fulle.

 

Ble desverre føkkings NOVEMBER på meg.

De ba meg ringe neste torsdag for å høre om det ble plass hvis noen datt av.... så nå skal jeg liksom gå rundt en uke til og lure på om det kanskje blir håp i oktober til å deretter nok en gang bli sønderknust neste torsdag og få høre ordet UKE 45 igjen! :'(

Nå gir jeg opp, nå orker jeg ikke mer, blir så sint av å tenke tilbake på hvor mye dette har ødelagt av de beste årene i mitt liv! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit. Gir deg en god klem, jeg. Var hvertfall bra at blodprøven var fin da :)

 

Metti, gratulerer så masse med klar og tydelig beskjed!! :D :D Kjempe kjempe glad i dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det var en utrolig kjedelig beskjed å få Løvemusen. Men tenk heller nå at det blir i nopvember, også får det heller være en bonus hvis det skulle vise seg at det blir ledig i oktober likevel :) Vet det ikke er lett- Men det er nok ei mening med det. Jeg ville tro at kroppen kan ha godt av å ha en lite pause fra homoner også... :) Også sitter gullegget når det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Takk for klem Poteta.

Huff ja er vanskelig å finne fordeler nå altså.. bare telte sånn fort over kalenderen i stad.. det er nærmere 100 dager til eventuell ny positiv test for meg.... fy f.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Hallo babes!

Her går det bare OPPOVER :)

 

Tenker mindre og mindre på barn, er rett og slett furt og sur på det barnet nå, siden det ikke vil komme til meg! Og for at det har ødelagt så mange år av mitt liv, og ikke minst mine tre første måneder som gift.. så nå om dagen styrker vi forholdet vårt, og det føles så utrolig bra å få være forelsket igjen, og bare "drite" i dette babyprosjektet litt..... så av den grunn kommer jeg også til å være litt mindre på bim, men kommer til å følge med på dere damene likevel altså!! Promise :)

 

Hvordan går det med dere? Jeg teller ned til superromantisk bryllupsferie hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det går bedre me deg .... Varmer hjerte mitt <3

 

Her går det bra tror eg... Er LIVREDD for å miste å klare ikkje tro på at det ska gå bra i det hele tatt.. Var til tankefelt terapi på mandag pågrunn av frykten men føle ikkje det har hjulpet enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre Løvemusen, nå ble jeg virkelig glad :) Lurt å holde seg litt unna bim :) Bryllupsreisen kommer til å bli en opplevelse for livet :D

 

Jeg kjenner følelsen Metti, men du vet det hjelper ikke å bekymre seg. Prøv å senke skuldrene og tenke positivt, så skal du se at dette kommer til å gå kjempebra :) Har du fått time til ul enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Madre mia!!!!! Jeg kom inn i oktober!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De hadde en bitte liten tiny mini reserveplass i oktober, uke 41, og den fikk jeg!!! Jeg er SÅ glad!! NÅ starter jeg pÅ nesespray allerede 13.september, pÅ bryllupsreisa! God damn! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Løvemusen... Det er jo kjempe gode nyheter :)

 

Håper dere kan nyte denne tiden før forsøket og ikkje minst bryllupsreien

 

 

Når jeg er redd for å miste så tenke eg på runene du la og da får eg litt håp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Godt å høre at du har det bedre. :)

Har lest litt om hva du gjennomgår psykisk, og det er ikke lett. Skjønner godt at dette sliter!

Men så utrolig bra at du fikk plass i oktober!! :) :) Det var godt å høre. Endelig noe som går din vei.

 

Jeg har ikke skrevet så mye selv disse dagene etter at jeg fikk vite om at jeg måtte til utredning med hysteroskopi, føler meg liksom litt i en vente-boble. Datt litt av en liten stund på en måte, siden dette kom så overraskende.

 

Nå leste jeg akkurat et innlegg på anonym-forumet om en ikke-ønsket baby, og jeg angrer på at jeg i det hele tatt åpnet innlegget. Så utrolig urettferdig. :( Her ønsker og håper vi og alt vi ønsker er en baby, og så åpner man et innlegg om at babyen ikke er ønsket fordi det er en gutt. Ble så utrolig lei meg da jeg leste det. Men det kan ikke være lett å bære på sånne tanker heller, likevel - jeg blir forbanna over å lese sånt når vi strever og går gjennom så mye for å få en baby i armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Tusen takk alle sammen <3

 

Metti: Dette kommer til å gå så bra, ikke bekymre deg. Når du bekymrer deg produserer kroppen din stoffer som ikke er bra, det er helt sant, du måååååå ta det med ro, og ikke stresse og tenke negativt, det er så viktig jenta mi! Du har fått mirakelet ditt nå, og det som gjenstår nå er litt opp til deg, du må ha det bra, slik at babyen i magen har det bra. Jeg VET at dette kommer til å gå helt bra for deg, du har ingenting å bekymre deg om, det har jeg visst helt fra da vi snakket om det før forsøket ditt :) Du har ingenting å bekymre deg om, og jeg kan gjerne minne deg på det hver dag hvis du vil :)

 

Usababy, huff jeg skjønner situasjonen din, så utrolig leit. Hvorfor har du blitt henvist til den utredningen, og hva kan de finne ut av det?? Huff, utakknemlige beist som det der skal du ikke bry deg om. Mange folk som ikke fortjener barn. Vi fortjener barn i det minste. Jeg syns det gjør oss til bedre mennesker :) Sender deg en stor trøste-vente-klem! Har tenkt masse på deg selvom jeg heller ikke er her så mye om dagen

Endret av Løvemusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...