Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Men der tok jeg mektig feil! Hun har sagt til alle felles bekjente ting jeg ikke har sagt, kun for å ødelegge for meg. Tydeligvis ikke alle som er over fjortisstadiet. Hun var den ene "venninna" jeg hadde, men den gang ei! Godt jeg er vant med å være venneløs
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Er vel like greit å bli kvitt noen som sprer dritt da. Hvor i landet er du da? Er mange venneløse.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Jeg hiver meg på den, vi er mange "venneløse", hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Har ei slik møkkavenninne selv som jeg holder på å kvitte meg med nå. Karma bites you back!!
ærlig talt Skrevet 4. august 2012 #6 Skrevet 4. august 2012 Fælt å si, men er det ikke bedre å være venneløs enn å ha sånne venner? Dessuten er det mange potensielle GODE venner der ute
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 4. august 2012 #7 Skrevet 4. august 2012 Moss ... Jeg holder til i Akershus
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 4. august 2012 #8 Skrevet 4. august 2012 Moss ... Jeg holder til i Akershus Og jeg er nr 3 anonym
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #9 Skrevet 4. august 2012 Jeg hadde også en sånn venninne som sa masse dritt om meg til bf. Jeg har ikke konktakt med henne lenger, for å si det sånn. Jeg har fremdeles et par gode venner, men det er ikke mange i forholde til hvor mange såkalte gode venner jeg hadde før jeg fikk barn.
mamma'n til 2 :) Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Jeg bor også i Moss, HI. Sendt meg gjerne pm :-)
lavendelblomst Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 Jeg har akkurat flyttet til Moss, bare ta kontakt om du vil:)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. august 2012 #12 Skrevet 5. august 2012 Min "venninne" pulte på mannen min...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 Men der tok jeg mektig feil! Hun har sagt til alle felles bekjente ting jeg ikke har sagt, kun for å ødelegge for meg. Tydeligvis ikke alle som er over fjortisstadiet. Hun var den ene "venninna" jeg hadde, men den gang ei! Godt jeg er vant med å være venneløs Kjenner med igjen da gitt,alle sa hvordan hun var men jeg tenkte at hun kunne få en sjanse.........men nå har jeg lært ja. Bare synd det er en i nærme familie for min del, ikke lett å kvitte seg med henne da nei......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå