Gå til innhold

tilbake på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har arbeidslivet begynt igjen etter permisjon. Har hatt tre dager på jobb og nå nytes en kald cider. Sitter ute for inne er det rett og slett alt for varmt. Nå er også offisielt prosjekt slanking igang. Ska ned minst 5kg, helst 8, og regner med at det skal gå greit så lenge jeg holder meg selv i nakkeskinnet. God kveld og skål:-D

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hvor ble det av faan, jævla lønnsslaveri, sjefssatan og alle sånne andre normal betraktninger som følger naturlig etter "tilbake på jobb"?

Skrevet

Mine "normale" betraktninger om arbeid slik du beskriver det forsvant når jeg fikk barn. Nå er arbeidsplass og kontoret en velsignelse. Jeg starter snart etter kort permisjon selv, gleder meg som faen, og lurer på å bruke de siste feriedagene til å rydde klart arbeidsplassen. Regner med at dette forandrer seg når barna når litt sein tenåringsalder?

Skrevet

Kunne sikkert kommet med noen saftige gloser, men sannheten er at det er ganske deilig å komme seg ut av huset uten barn på slep. Hvis man ser bort ifra hvor inni gleden varmt det er på jobb, så er det bare hyggelig og sjefen har jeg null problemer med. Sovna forøvrig på sofaen for boksen med cider var tom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...