Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Hun er et fantastisk morsomt menneske med ei skjønn utstråling :-)
Rds Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Så henne på 4 stjerners reise for kort stund siden der hun spyttet ut maten på gulvet og tallerkenen.. Ble ikke så imponert over dama etter det..
Musemorbr / Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Jeg har mer sansen for broren hennes. Jeg synes hun virker litt hard, egentlig. Men man kan jo aldri vite hvordan hun er uten et kamera i ansiktet.
Jenny251210 Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Blir stressa av måten hun prater på. Men synes hun er en artig dame.
Hannasbananas Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Jeg kjenner henne privat, og hun er verdens kuleste dame. Sier ting akkurat som de er og roter som er uvær, men er god tvers igjennom. Akkurat nå er hun i Afrika og hjelper kvinnegrupper der. Godt hjerte! ❤
3 er nok! Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Jeg tror hun er er veldig godt og varmt menneske, men synes ikke hun er veldig morsom. Heller litt slitsom... Men jeg kjenner henne ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå