Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Jeg hadde en tøff fødsel og revnet masse. Har sydd en del og lurer på hvor lenge andre i samme situasjon hadde ubehag/vondt? Og når turte dere ta en titt? Jeg har ganske vondt, men tør overhode ikke titte, dypper hele underlivet i grønnsåpe hver dag.
Frenzia Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Vent så lenge du kan med å titte. Uffameg. Jeg tittet etter 6 dager fordi noen sting gikk opp og jeg måtte på sjekk hos jordmor. Jeg angrer. Det så ut som jeg hadde fått hareskår og blitt voldtatt av en kaktus.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Vet du? Er du redd for å titte, - ikke gjør det. Det fører ikke noe godt med seg. Så lenge du ikke får betennelse, så er det ingen fare. Vent 3-4 uker før du titter:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Hvordan vet man at man ikke har fått betennelse da? Det følse så stramt og ubehagelig ut.... Hvordan ser du ut nå....er alt normalt igjen?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Jeg revnet bare litt, og fikk bare noen få sting, men jeg turte verken å kjenne eller titte før det hadde gått flere måneder, og jeg var sikkert på at det var helt grodd. Det har ikke noe hastverk, du trenger ikke å titte før du er klar
Himmel og hav Skrevet 4. august 2012 #6 Skrevet 4. august 2012 Jeg revnet fra A-Å og ble lappet sammen med bÅde klostersøm og attersting. Etter 14 dager satte jeg meg ned i rimelig normalt tempo, men det gikk et par uker til før jeg tok en kikk. Da sÅ det relativt normalt ut, og i alle fall bedre enn jeg fryktet.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #7 Skrevet 4. august 2012 Jeg revnet fra A-Å og ble lappet sammen med bÅde klostersøm og attersting. Etter 14 dager satte jeg meg ned i rimelig normalt tempo, men det gikk et par uker til før jeg tok en kikk. Da sÅ det relativt normalt ut, og i alle fall bedre enn jeg fryktet. Jeg revnet bÅde innvendig og utvendig, grad 2. SÅ gikk noen av stingene opp igjen,og ble betente, dette gjorde visst helingsprosessen litt lengre. Tror jeg følte meg "normal" etter ca 6 mndr. Jeg var sÅ pysete, at jeg turde ikke kikke meg "oppi der" før etter at jeg hadde vært hos legen for kontroll, bÅde en og to ganger. Tror det tok rundt 3 mndr før jeg tok en titt:)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 4. august 2012 #8 Skrevet 4. august 2012 Jeg revnet maaaasse og fikk maaaaaaange sting og hadde vondt lenge . Men jeg turte aldri å kikke neddi der
pip pip Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 jeg revnet i grad 3c. Lå lenge og ble sydd etterpå. Hadde veldig vondt etterpå. Klarte ikke å gå eller å sitte. Etter 2 uker gikk det mye bedre. Jeg og satt i grønnsåpevann. husker ikke om jeg tok meg en titt. Mulig for å se hvor stingene satt. Hadde nesten ikke blitt fortalt noenting. Masse god bedring. Håper det letter litt snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå