Gå til innhold

Hva med hanekam da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om deres gutt hadde kommer og sagt at de ønsket hanekam, hadde han fått lov? Min 2. klassing hadde veldig lyst på det, og han har fått det. Løper veldig fornøyd rundt med hanekammen sin ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det. Bare morsomt det:-)

Skrevet

Oh yeah:D

 

Min hadde grønn hanekam som 2 åring:D

Nå er han 9 og har farget håret mørkt^^ I mai var det sjokk rosa*hahaha*

Skrevet

Ja, hvorfor ikke.. Her kunne han tilogmed fått en morsom farge i det.. :P

Gjest 5 andre
Skrevet

Selvfølgelig hadde han fått det. Hår vokser ut igjen/kan klippes. Det er et harmløst ønske :)

Skrevet

Selvfølgelig. Her er min 2,5 år gamle gutt skinna på sidene med hanekam. Elsker at jeg har fått en liten gutt jeg kan rocke litt kuul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...