Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Om deres gutt hadde kommer og sagt at de ønsket hanekam, hadde han fått lov? Min 2. klassing hadde veldig lyst på det, og han har fått det. Løper veldig fornøyd rundt med hanekammen sin
Tovehvit Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Oh yeah:D Min hadde grønn hanekam som 2 åring:D Nå er han 9 og har farget håret mørkt^^ I mai var det sjokk rosa*hahaha*
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Ja, hvorfor ikke.. Her kunne han tilogmed fått en morsom farge i det..
Gjest 5 andre Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Selvfølgelig hadde han fått det. Hår vokser ut igjen/kan klippes. Det er et harmløst ønske
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #6 Skrevet 4. august 2012 Selvfølgelig. Her er min 2,5 år gamle gutt skinna på sidene med hanekam. Elsker at jeg har fått en liten gutt jeg kan rocke litt kuul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå