Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 tidlig lørdags kveld etter at han har vært på jobb hele dagen! Vi har barnefri og startet kvelden med en lang og deilig dusj sammen - med påfølgende sengekos Deilig, deilig.... Men!!! Etter å ha vært på jobb 12 timer og ganske salig av både dusj og kos, sluknet han tvert og eneste livstegn jeg får nå er noen kraftige snork! Så her sitter jeg da - med dataen på fanget, biffen i kjøleskapet og vinen..... jada, vinen er jo i glasset da - men bare mitt glass.... Her gikk det noe feil i rekkefølgen, føler jeg......
Lady lovely locks Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Ja ja... Det kommer flere lørdager. Kanskje dere kan ha biff i morgen...
Netti*** Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 (endret) Been there, done that...;-) Har også gjort den klassiske feilen å gi han et par øl mens jeg lager mat etter en laaaaaang arbeidsdag. Home alone og da har han sluknet på sofaen. Har ikke hatt hjerte til å vekke han da. Men da gjør han opp for seg om morran ;-) Endret 4. august 2012 av Netti***
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Ser en feil med innlegget ditt, vinen skal ikke være i glasset men i magen! Drømme kveld da orgasme, vin, biff og sovende mann! Lykke! Nyt det! Eller dra ut med venninner og nyt det;)
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 He he, høres ut som hjemme hos oss det bare omvendt og på en fredagskveld Ja, også bortsett fra at jeg selv må lage maten da.. Men ja slukner fort da ja, og kosekosen går rett vest når jeg snorker, he he..
Frenzia Skrevet 4. august 2012 #6 Skrevet 4. august 2012 Høres jo helt perfekt ut, jo. Først sex, så vin og så kunne fortelle om det her på DiB. Hva mer kan en ønske seg ut av en lørdagskveld?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #7 Skrevet 4. august 2012 Høres jo helt perfekt ut, jo. Først sex, så vin og så kunne fortelle om det her på DiB. Hva mer kan en ønske seg ut av en lørdagskveld? Jeg ser noen mangler ved kvelden jeg, altså først kunne jeg tenkt meg at den rå biffen plutselig sto ferdigstekt på bordet klar til å inntas. Så kunne jeg nok heller hatt lyst å skravle litt med mannen enn å henge her inne (no affence) Men er enig i at alt i alt er det en god lørdag
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. august 2012 #8 Skrevet 4. august 2012 Jaja, spise kan man jo gjøre hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå