Gå til innhold

Udugelig barnefar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Atter en gang stikker pappan til jenta mi bort på ubestemt tid, ansvarsfølelse og forutsigbarhet virker det ikke som fyren ikke har peiling på hva betyr. Jeg ønsker han dit peppern gror og han kan gjærne bli der for min del!

Etter å ha vært borte et par uker hadde han henne noen timer en dag, begynner å diskutere med meg om at snart er det tid for å opptrappe samværet osv osv..nå bor han jo her fast liksom. Neste dag sender jeg melding og spør hvilken dag det passer å treffe henne igjen, får til svar: " øhh, mulig jeg glemte å si fra, men jeg reiser bort i morgen til usa, vet ikke enda når jeg kommer tilbake men skal si fra når jeg vet mer...Takk for at du tar vare på jenta mi for meg.."

Blir så lei meg på jentas vegne, hun er stor nok til å skjønne litt mer nå og lurer på hvorfor han ikke kommer å besøker henne. Han kan bare ture på å gjøre som han vil, den som sliter mest med det er jenta, ikke meg og iallfall ikke han. Skal det ikke være mulig å ha noen krav til samværsforelder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste du burde gjort her er litt bedre research før du spredte beina for en sånn uansvarlig tosk.

Skrevet

For jenta sin skyld bør dere kanskje få igang en avtale på skype? F.eks at far og datter snakker på skype en eller to ganger i uken til avtalt tidspunkt?

Så får du fortelle datteren at pappaen hennes har en jobb hvor han reiser mye, men alltid kommer og besøker henne når han er hjemme. Ingen vits i å lage mer drama enn nødvendig når hun fremdeles er såpass liten, så får hun heller spørre pappa selv om disse tingene når hun blir større.

Om du trenger avlastning så finn det andre steder og slutt bruke negativ energi på denne mannen, det bare taper du på i lengden. Prøv å akseptere at sånn er det bare, dere får gjøre det beste ut av det. Jenta er heldig som har en stabil og trygg omsorgsperson i deg og vil vokse opp til å bli en flott jente.

Hilsen ei som har vokst opp med en slik far som du beskriver...

Skrevet
Det eneste du burde gjort her er litt bedre research før du spredte beina for en sånn uansvarlig tosk.

Den var unødvendig.

Skrevet

Syns fruen over her hadde kloke ord :) man trenger ikke gjøre vondt værre.. tenk på jenta først..

Og den teite kommentaren om spredning av ben? "har du ikke noe fint å si? så la være.."

Mange forandrer seg etter at de får barn osv osv osv... :)

Skrevet
Den var unødvendig.

Fordi??

Det er jo faktisk bare helt sant.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet
Den var unødvendig.
Fordi?? Det er jo faktisk bare helt sant.

Det som er sant er vel egentlig at far burde sjekket om han hadde tid til barn før han bestemte seg for å dele sin sæd.

Mor kan ikke ta ansvar for far sine handlinger. Det er det kun far som kan.

Skrevet
Den var unødvendig.
Fordi?? Det er jo faktisk bare helt sant.

Nei det er jo ikke helt sant. Selv om en mann man er sammen med virker ansvarfull, seriøs osv når man er ett par, kan han fort forandre seg når det blir slutt.

Skrevet

Litt sent å tenke på det nå som det er et barne her, tror du ikke?? Han hadde faktisk fast jobb og bolig for noen år siden skjønner du, hadde ikke hjulpet å reserarche så mye da.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...