Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 .......LYDER? Kjenner der noen som heter det?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Det er et flott navn! Jeg kjenner en godt voksen mann som heter det, og har alltid syns det har vært fint.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Sønnen min heter det - så selvsagt synes jeg navnet er kjempefint, hehe;)
Iselilja Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Synes det er kjempefint! Har ønsket å bruke det selv, men mannen ville ikke.
Hybelkanina Skrevet 4. august 2012 #6 Skrevet 4. august 2012 Jeg synes det er flott! Har hatt det på lista mi selv, men mannen min synes det blir litt for sært, selvfølgelig bare fordi han ikke er vant til å høre det.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #7 Skrevet 4. august 2012 Min sønner 5 år nå... Han heter Lyder. Sist jeg spurte DiB'erne om navnet (rett før han ble født) var det dårlig stemning rundt dette navnet. Godt å se at ting har endret seg siden sist... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå