Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Har jeg rett til å bli skuffet over dette? En jeg har vært venninne med siden barneskolen dette, så plutselig en dag at jeg så veldig lite av henne på Facebook i forhold til før. Så jeg spurte, og hun sa hun hadde lagt meg over på bekjent-liste på over venner, og derfor ikke så alt lenger. Hun sa da vi var jo ikke akkurat venner lenger heller, noe som sjokkerer og skuffer meg ganske mye. Saken er at vi nå bor et stykke fra hverandre og ser naturligvis ikke hverandre så ofte, men vi sms-er hverandre, ringer for å skravle og jeg synes vi prater ganske åpent. Men nå altså dette.. Hvordan forholder jeg meg til dette nå da? Er jeg blitt redusert til en som bare er god nok å kontakte når ingen andre kan? Jeg er oppriktig lei meg men vet ikke hvordan jeg skal si det til henne.. Hjelp..?
VinterSol+2 Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Oi, den var hard! Jeg hadde blitt veldig lei meg, grini en skvett og så resignert, tror jeg. Hun var i det minste veldig ærlig mot deg, det skal hun ha!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Skal da ikke ha noe å si å bo et stykke fra hverande? Jeg har ei barndomsvenninne som forsatt er venninne bosatt i Danmark. Høres litt spesiell ut denne "venninnen" din.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Det sårer spesielt siden hun jo vet jeg ikke akkurat har flust av venner heller. Vel vel.. Hadde aldri trodd hun var sånn men.. Men bra nok til å ringe i tilfelle ingen annen er tilgjengelig. Føler meg som en nødløsning.. Hun sa for litt siden at jeg og mannen måtte komme på besøk nye huset snart, og vi pratet og lo og koste oss.. Nei, jeg er skuffet..
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Det sårer spesielt siden hun jo vet jeg ikke akkurat har flust av venner heller. Vel vel.. Hadde aldri trodd hun var sånn men.. Men bra nok til å ringe i tilfelle ingen annen er tilgjengelig. Føler meg som en nødløsning.. Hun sa for litt siden at jeg og mannen måtte komme på besøk nye huset snart, og vi pratet og lo og koste oss.. Nei, jeg er skuffet.. Da neste gang hun spør om hjelp eller noe, så sier du at det går nok ikke siden vi bare er bekjente og ikke venner lenger
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #6 Skrevet 4. august 2012 Hvis det bare er hvordan hun har plasert deg på FB som er problemet, ville jeg ikke brydd meg om det. Hun har sikkert hatt en opprydning der hun har flyttet de aller fleste over til bekjentskapskategorien. Det kan jo godt hende at hun bare har en fem/seks av de nermeste på vennelista for å kunne være helt åpen der. Hvor gode venner dere er bestemmes ikke av FB men av hvordan dere har det når dere er sammen og hvor godt dere prater.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #7 Skrevet 4. august 2012 Har jeg rett til å bli skuffet over dette? En jeg har vært venninne med siden barneskolen dette, så plutselig en dag at jeg så veldig lite av henne på Facebook i forhold til før. Så jeg spurte, og hun sa hun hadde lagt meg over på bekjent-liste på over venner, og derfor ikke så alt lenger. Hun sa da vi var jo ikke akkurat venner lenger heller, noe som sjokkerer og skuffer meg ganske mye. Saken er at vi nå bor et stykke fra hverandre og ser naturligvis ikke hverandre så ofte, men vi sms-er hverandre, ringer for å skravle og jeg synes vi prater ganske åpent. Men nå altså dette.. Hvordan forholder jeg meg til dette nå da? Er jeg blitt redusert til en som bare er god nok å kontakte når ingen andre kan? Jeg er oppriktig lei meg men vet ikke hvordan jeg skal si det til henne.. Hjelp..? Hvis det bare er hvordan hun har plasert deg på FB som er problemet, ville jeg ikke brydd meg om det. Hun har sikkert hatt en opprydning der hun har flyttet de aller fleste over til bekjentskapskategorien. Det kan jo godt hende at hun bare har en fem/seks av de nermeste på vennelista for å kunne være helt åpen der. Hvor gode venner dere er bestemmes ikke av FB men av hvordan dere har det når dere er sammen og hvor godt dere prater. Som du ser spurte jeg henne om det, og fikk da til svar at vi ikke akkurat er venner lenger.. Hvordan hadde du tolket det..? Har lyst å legge henne over på Limited profile selv jeg nå..
Virvelvind Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Hadde lagt henne på limited, og gjort mitt beste for å komme videre i livet. Det er tross alt bra at hun er ærlig med deg, og det sier meg også litt at dere har hatt en åpen tone mellom dere egentlig. Har også mistet venner i løpet av årene og det er selvfølgelig trist uansett hvordan det går til enten det er tiden eller drama som er årsaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå