Gå til innhold

tips takk:) ang barsel/visit gave..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..hva kjøper dere eller ønsker dere utenom klær?? hva er en grei gave (utenom leker) når de har mer enn nok klær.

og kan man ønske seg større ting og håpe folk vil spleise, eller blir et rart syns dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et gavekort i en butikk du vet mottakeren liker.

Blomster. En fin bok. Fotoalbum.

En gave til mor kanskje? En god krem, eller gavekort en behandling av noe slag(fotpleie/hudpleie) hadde jeg blitt glad for:-)

Skrevet

Gavekort er gull!!!

 

Avstøpningssett til å ta avstøpning av fot eller hånd :)

SPA behandling til mor ;)

bok er det bare å glemme, kommer du aldri til å ha tid til å lese alikevel ;)

badekåpe til mor hvis du ikke har fra før :)

gavekort til mor på klær etter fødsel :)

Pynt og ting til barnerommet til han/hun blir større

Barnemøbler...

Skrevet

Jeg mente en bok til barnet jeg:-)

En sangbok, eventyrbok eller noe.

Vi fikk praktutgaven av Asbjørnsen og Moe illustrert av norske kunstnere, fantastisk gave!

Skrevet

Ja, det er jeg helt enig i at er kjempefine gaver :) :) :)

Skrevet

Her har vi ikke ønsket noen ting. Vi fikk barselsgave men jeg hadde ikke reagert om vi ikke hadde fått :)

Skrevet

Vi ga bort et relativt dyrt, cremefarget ullteppe kjøpt på nett. Kjempemykt og jeg syns det var veldig fint selv.... haha, det var ihvertfall ikke no suksess. Det ble verken takket for eller brukt noen gang. Tror jeg holder meg til små "billige" nøytrale klesplagg heretter. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...