Gå til innhold

RASENDE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag har sønnen min møtt sin far, han har vært så og si fraværende siden han ble født. Så klarer han å se at nå vil han helst ha han hele tiden så han kan forsikre seg om at sønnen min får en bra oppdragelse samt klarer å lire av seg at jeg må forbli singel så ikke noen ødelegger sønnen vår. Sa at da må han og forbli singel så ikke en dame ødelegger sønnen vår, men det var visst nok noe helt annet.

Han sa så mye som ikke passer inn i den verden de fleste lever i at jeg blir helt matt. I det ene øyeblikket ville han ha all omsorg, i neste øyeblikk så gjorde det ikke så mye om at han ikke fikk se han hvis det var det jeg ville...

har så lyst til å kutte en slik person ut av livene våre, men vil ikke skade sønnen min. Vil han alt det beste, men med en slik person med de verdiene han har er så totalt forskjellig fra mine. Til og med at man kan ikke forvente noe av de når de blir større..de trenger ikke å fullføre skole fordi det gjør ikke gutter, alle gutter slutter på vgs og jobber...jeg mener WHAT?!?!?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tullpeis av et manfolk...

Skrevet
idag har sønnen min møtt sin far, han har vært så og si fraværende siden han ble født. Så klarer han å se at nå vil han helst ha han hele tiden så han kan forsikre seg om at sønnen min får en bra oppdragelse samt klarer å lire av seg at jeg må forbli singel så ikke noen ødelegger sønnen vår. Sa at da må han og forbli singel så ikke en dame ødelegger sønnen vår, men det var visst nok noe helt annet. Han sa så mye som ikke passer inn i den verden de fleste lever i at jeg blir helt matt. I det ene øyeblikket ville han ha all omsorg, i neste øyeblikk så gjorde det ikke så mye om at han ikke fikk se han hvis det var det jeg ville... har så lyst til å kutte en slik person ut av livene våre, men vil ikke skade sønnen min. Vil han alt det beste, men med en slik person med de verdiene han har er så totalt forskjellig fra mine. Til og med at man kan ikke forvente noe av de når de blir større..de trenger ikke å fullføre skole fordi det gjør ikke gutter, alle gutter slutter på vgs og jobber...jeg mener WHAT?!?!?!?!

Familievernkontoret nesten sier bare jeg.

Skrevet

Jeg har vært på familievernkontoret, men han tar ikke det de sier seriøst fordi han kan jo så mye bedre. Han har noen rare meninger om barneoppdragelse som ingen andre deler, men siden han har resonnert seg fram så er det han mener riktig selv om han ikke vet noe om det...er så frustrerende å ha noe å gjøre med en person som ikke går an å nå fram til, selv ikke barnepsykologer eller noe..og han har en unge til som er litt yngre en min...snakk om noen mnd...

Skrevet
Jeg har vært på familievernkontoret, men han tar ikke det de sier seriøst fordi han kan jo så mye bedre. Han har noen rare meninger om barneoppdragelse som ingen andre deler, men siden han har resonnert seg fram så er det han mener riktig selv om han ikke vet noe om det...er så frustrerende å ha noe å gjøre med en person som ikke går an å nå fram til, selv ikke barnepsykologer eller noe..og han har en unge til som er litt yngre en min...snakk om noen mnd...

Barnevernet, går an å melde fedre også. Hadde tatt en anonym telefon dit og hørt om det var noe de kunne hjelpe med.

Skrevet

Det høres egentlig ut som han var veldig nervøs og bablet i vei... jeg tror ikke han fortjener å bli meldt til Barnevernet.

Og hva skulle han meldes for? At han ikke er oppdatert i forhold til dagens standard?

Dessuten har han vel ikke noe foreldreansvar siden han først dukket opp nå, og han bor ikke sammen med mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...