Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 vi har en nabo som gir faen i huset og tomta si. er ingen som bor i huset for tiden. virker som eier bare lar det gro igjen,. greia er at eier av dette huset eier en veien vi kjører på til huset vårt. denne brua begynner å bli veldig dårlig. ingen som snart vil kjøre over. problemet vi har nå er at vi skal bygge ut huset vårt i løpet av neste år kansje. men får å få det til å kunne skje så må eier av brua gjøre noe med den. det fins ingen andre måter å komme til huset vårt på. vi får ikke tak i eier av huset. tar ikke tlf. vi vet ikke hvor de bor så vanskelig å dra dit,. kommunen sier at det er eier av veien som må ta ansvar. kommunen vil ikke bidra. mange sier vi må inn med advokat. men jeg føler det er voldsomt. men er jo også nødvendig nå. jeg trenger råd til hva vi kan gjøre??
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Jeg ville nok ordnet advokat, de finner eieren, og saken blir løst, uten store problemer. Siden eieren gir blaffen, tror jeg desverre det er fint lite dere, som privat persjoner, får gjort.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Jeg ville nok ordnet advokat, de finner eieren, og saken blir løst, uten store problemer. Siden eieren gir blaffen, tror jeg desverre det er fint lite dere, som privat persjoner, får gjort. uff,. hadde håpet på å slippe advokat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå