Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Ser den går på tV2 filmkanalen ikveld :-)
Gjest Heartbroken Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Åhja....det er en nydelig film! En av mine favoritter
BareMas Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 NEI!!! En skikkelig dritfilm! Det er 1,5time jeg aldri får tilbake(så den ikke ferdig en gang)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. august 2012 #6 Skrevet 4. august 2012 Jeg likte den ikke. Kjedelig og langtekkelig. Kanskje jeg er litt rar?
Mango86 Skrevet 4. august 2012 #7 Skrevet 4. august 2012 Tja, går det noe annet bedre da? Brokeback mountain er en sippefilm mener jo jeg da, du kjem iallefall til å grine om du er gravid og hormonell hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå