Gå til innhold

melkeintoleranse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med amming og melkeintoleranse? Jeg har en jente på 2 uker, som har vondt i magen. Sluttet med å spise ALT av melkeprodukter for 3-4 dager siden, noen som vet når man evnt kan forvente effekt???

Storebros fikk påvist melkeintoleranse etter at jeg sluttet å amme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen vår fikk påvist sannsynelig laktoseintoleranse da hun bare var 12 dager gammel. Fikk beskejd om å kutte ut alt av melkeprodukter. Skulle pumpe meg i tre dager og så kaste den melken. Babyen skulle få morsmelkerstatning for melkealergikere (Nutramigen) disse dagene. Etter to uker skulle all melk være ute av kroppen, og dermed skal man forhåpentligvis merke bedring... Vår baby hadde kolikk i tillegg, så hun hadde fortsatt mye vondt. Den vanntynne avføringen ble det slutt på etter at jeg stoppet å spise produkter med melk.

Skrevet

Kan være lurt å sjekke kostholdet for å se om melka lurer seg inn der dere ikke tror den er. Utrolig mye som inneholder melk som man aldri hadde forestilt seg.

Les ingrediensene på alt alltid - en glipp og så er det igang igjen for totre dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...