Gå til innhold

Amming og penklær


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha dåp for den lille om 3 uker. Tenkte å ha på meg kjole eller et skjørt med jakke til. Veldig vanskelig å finne en kjole jeg samtidig kan amme i. Noen som har tips til pen kjole eller drakt, som er mulig å amme i til dåpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo også skaffe deg et sånt bellyband (du får på hm tilogmed) sånn at du kan brette opp dem blisen/toppen du har på, iten å eksponere magen. Veldig praktisk!

 

Ellers er det jo masse flotte maxikjoler etc nå da, som det er lett å brette ned for å amme i..

Skrevet

Ja kanskje det. Hva gjør dere andre når dere skal pynte dere? For eksempel til dåp/navnefest?

Skrevet

Syntes ideen med bellyband var smart :)

Skrevet

Jeg satte meg faktisk inn på naborommet og ammet jeg, siden jeg halveis måtte ta av meg kjolen.

Ammet kun en gang i selskapet også, så da gikk det jo an.

 

Hadde altså ikke på meg en særlig ammevennlig kjole!

Skrevet

Ja, belly band er sikkert smart, men fungerer dårlig i lang kjole. Bli nok som nevnt over, at jeg må ta meg en tur inn på et annet rom for å amme, siden jeg ikke finner en pen amme-vennlig kjole!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...