lykkeliten1 Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Skal ha dåp for den lille om 3 uker. Tenkte å ha på meg kjole eller et skjørt med jakke til. Veldig vanskelig å finne en kjole jeg samtidig kan amme i. Noen som har tips til pen kjole eller drakt, som er mulig å amme i til dåpen?
VinterSol+2 Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Du kan jo også skaffe deg et sånt bellyband (du får på hm tilogmed) sånn at du kan brette opp dem blisen/toppen du har på, iten å eksponere magen. Veldig praktisk! Ellers er det jo masse flotte maxikjoler etc nå da, som det er lett å brette ned for å amme i..
lykkeliten1 Skrevet 4. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2012 Ja kanskje det. Hva gjør dere andre når dere skal pynte dere? For eksempel til dåp/navnefest?
Nyttårs barn Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Jeg satte meg faktisk inn på naborommet og ammet jeg, siden jeg halveis måtte ta av meg kjolen. Ammet kun en gang i selskapet også, så da gikk det jo an. Hadde altså ikke på meg en særlig ammevennlig kjole!
lykkeliten1 Skrevet 4. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2012 Ja, belly band er sikkert smart, men fungerer dårlig i lang kjole. Bli nok som nevnt over, at jeg må ta meg en tur inn på et annet rom for å amme, siden jeg ikke finner en pen amme-vennlig kjole!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå