Gå til innhold

Er Tomine et fint navn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg syns ikke det...

Skrevet

Jeg liker det. KJenner ei som heter Wilma Tomine og liker det godt. Også er det ei i bhg som heter Anne Tomine. Synes jeg også er fint.

Så kanskje som mellomnavn.

Skrevet

Jeg syns det er et veldig fint navn. Hadde det ikke vært for at jeg har en "-ine" fra før så kunne jeg vurdert det til nestemann :)

Skrevet

Ja :) Vi har en i familien. Ikke ett navn jeg selv ville valgt, men det passer godt til denne jenta.

Skrevet

Huff nei, blir akkurat som Oleine eller Clausine

Skrevet

Ikke etter min smak. Men om du liker det, så spiller da andre folks mening veldig lite=)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Søtt på ei lita jente, mindre søtt på en voksen kvinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...