Cinnamon4 Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Er det noen her som jobber som miljøarbeider? Kan dere fortelle litt hva hverdagen består i? Vet dette er et vidtomspennende yrke Har noen spm også: 1. Hvilken utdannelse har du? 2. Lønn? (gjerne årslønn/måned) 3.Noen med legesekretærutdanning som jobber som miljøarbeider? Jeg vurderer sterkt (eller har bestemt meg) for etter endt permisjon med nr 4 (når den kommer) skal jeg bytte yrke. Jeg er utdannet legesekretær, jobbet som det i 18 år og nå har jeg ikke mer å gi. Har rett og slett blitt utbrent og møtt veggen. Snuser på miljøarbeideryrket, men er jo avhengig av lønna jeg har nå... Håper på mange svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå