Gå til innhold

Spm ang yrke og div


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som jobber som miljøarbeider? Kan dere fortelle litt hva hverdagen består i? Vet dette er et vidtomspennende yrke :) Har noen spm også:

 

1. Hvilken utdannelse har du?

2. Lønn? (gjerne årslønn/måned)

3.Noen med legesekretærutdanning som jobber som miljøarbeider?

 

Jeg vurderer sterkt (eller har bestemt meg) for etter endt permisjon med nr 4 (når den kommer) skal jeg bytte yrke. Jeg er utdannet legesekretær, jobbet som det i 18 år og nå har jeg ikke mer å gi. Har rett og slett blitt utbrent og møtt veggen. Snuser på miljøarbeideryrket, men er jo avhengig av lønna jeg har nå...

 

Håper på mange svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...