Gå til innhold

Haster litt, kan noen kikke hit? (Ang. blødning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blør nå på 7. uken etter fødsel og blir gal snart! Renselsen gikk mot slutten, og jeg hadde 1,5 dag som var blødningsfri før jeg begynte på igjen med først brunt/svart blod, deretter mye friskt blod som økte i styrke. Jeg tror det må være mensen som har kommet eller...? Legen trodde ikke det, men utelukket det ikke. Jeg føler meg frisk og fin, men klør nedentil (utenpå) etter alle disse ukene med bind! Jeg har fått sopp, altså ikke i skjeden men huden rundt.

Nå i sted orket jeg ikke mer, så plugget i en tampong, som jeg vanligvis alltid bruker under mens, takler ikke bind. Er det ok tror dere, eller ...? Med tanke på at man ikke skal bruke ob under renselsen. Allerede har kløen avtatt, det må få luftes der nede snart !

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror du har gjort det riktige jeg, men bytt oftere enn ellers.

ellers må du passe på litt hva du spiser, så du får ned ph verdien der nede....

men jeg tror nok at det kan være mensen, men kan også være slutten på renselsen....men om det ikke gir seg burde du kanskje ta en tur til legen for en sjekk igjen...bedre med en gang for mye enn en gang for lite....

lykke til.

Skrevet

Fy faen......Hiv han på hue og ræva ut!

Skrevet

Jeg hadde ringt føden eller jordmor og spurt, legen min er flink, men han har begrensninger på visse ting :D

Skrevet

Jeg forhørte meg med føden sist fødsel, blødning i 10 uker..

De sa at første 6 ukene er det ikke bra å bruke ob, men etter det, så kan man bruke det, men bør da byttes ofte, så på natt måtte jeg bruke bind.

Skrevet

Jeg mener å ha lest at de første 6 ukene skal ikke tampong eller penis inn i skjeden. Ihvertfall ikke uten kondom :D Men ihvertfall så er jo du på 7 uken, så jeg vil tro det går fint altså. Bare bytt ofte. Hver 2-3 time feks. :)

Skrevet

Jeg blødde også i 8-9 uker, men så hadde jeg stopp lenge da, fikk ikke mensen tilbake før ungen var 13 mnd gammel :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg ringte jm og hun mente at det måtte være mensen, at renselsen ikke varte så lenge. Så da var det fritt fram å gjøre som jeg pleier; ob døgnet rundt ;) Hvis dette er mens er den merkelig i så fall, noen ganger er det lite, så blir det plutselig mye igjen. Gud la meg bli ferdig snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...