Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Aktiviserer dere dem mye når dere er hjemme, eller er det bare jeg og samboer som ofte sitter i hver vår sofa og av og til på pc/mobil mens ungene leker eller ser tv? Har prøvd mange ganger å pusle,tegne med dem osv, men de blir fort lei, så tenker vi får slappe av mens vi kan når de første leker ( sjeldent de gjør inne uten å krangle). Liker seg best ute... Har 1 barn på 4 og 1 barn på 6 år.
Tovehvit Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Har 3 på 4-6-9. Han på 9 har andre ting å gjøre enn å sitte å dille med oss voksne^^ Hun på 6 har endelig funnet ut at hun kan være ute å leke med venninner^^ Hun på 4 lever i sin egen boble. Nytter ikke å leke med henne når hun ikke enser verden utenfor:) Så om sommerene er vi veldig dårlig til å leke med de, men vi finner på masse uteaktiviteter når vi har annledning. Om vinteren er vi nok mer engasjerte da været er veldig dårlig. Da kan det være alt fra pussling, filmer, camping i stua, barbie, tegning osv=) Men nå er de veldig flinke i å aktivisere seg selv og hverandre=)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Fy faen......Hiv han på hue og ræva ut!
Magia Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Fy faen......Hiv han på hue og ræva ut! Begynner kanskje å bli en smule oppbrukt det her?
Nordhagenjentene :) Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Jeg er ingen lekemamma, dessverre, og har siden jenta var lita vært opptatt av at hun skal klare å aktivisere seg selv. Så hun er veldig flink til det, og leker best alene. Innimellom liker hun å lese, pusle eller spille med meg, men vanligvis leker hun alene. (Hun er 4)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå