Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 - Hvorkan kan jeg få flere faner? - Hvordan kopierer jeg f.eks en link og limer den inn? - Hvordan velger jeg hvor jeg skal lagre programmer? - Hvordan kan jeg slette all nett-info og passord? - Er det noen skriveprogram på dataen, eller må jeg kjøpe det? (klarer ikke finne) Tror det var spørsmålene i første omgang .. Men kommer sikkert fler etterhvert!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 (endret) flere faner får du ved å trykke på epletasten (som ser ut som en kringle vet du) og T. Når du har merka en link dobbeltklikker du, altså klikker med to fingre. For å merke adressefeltet klikker du eple+L Jeg vet ikke hvordan du velger hvor programmer skal legges, det hos meg legger det seg der det skal være. Du finner de i finder, eller launchpad. Du sletter loggen på logg Skriveprogram er jeg ikke helt sikker på, bruker det lite. Men jeg har lastet ned open office. Endret 4. august 2012 av den perfekte mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå