Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Vi var 4 stk som skulle på et show igår. Vi spiste først også gikk turen opp i 2 etg for å se showet. Når det var slutt etter ca 2 timer gikk vi ned igjen for å avslutte med litt god drikke der vi tidligere på kvelden hadde spist. Kan nevne at dette ikke er noe jålested, men pubaktig med enkel matservering. Så skjedde det som kan skje, en person i følget hadde nok fått litt for mye og ble nektet mer. Men han var ikke bråkete, vi satt og pratet bare. Og det var forsåvidt greit, MEN så viste det seg at ingen av oss andre fikk kjøpt mer heller. Jeg spurte bartenderen om jeg var for full, og fikk da til svar at Neida det er du ikke, men han du sitter sammen med er det. En merkelig måte å behandle kunder på synes nå jeg. Så vi gikk alle sammen. Kan nevne at alle 4 fikk servering på det stedet vi nå gikk til og vi fikk en hyggelig avslutning likevel. Og han som hadde fått litt for mye Slappet av med EN øl resten av kvelden
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Det er helt vanlig at folk kjøper drikke til venner som har blitt nektet servering tidligere, så jeg skjønner bartenderen godt, de er jo nødt til å holde en viss oversikt. Har selv gjort det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå