Gå til innhold

Forbanna fjernkontroll!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORFOR funker ikke fjernkontrollen??? TV'n er relativt ny, (under 6 mnd siden jeg kjøpte den) og nå funker faen ikke den h***** fjernkontrollen!!!

Jaaaaa har byttet batterier men det hjalp jo ikkje!

What to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm kanskje dte har noe med instillingene å gjøre, men jeg er like teknisk anlagt som en pinne så jeg aner ikke. :P

Ta fjernkontrollen med deg dit dere kjøpte tv'n. Kanskje de kan hjelpe. Og så håper jeg for din stolthets skyld at du ikke har satt batteriene i feil vei :P

Skrevet

På min fjernkontroll er det noen knapper helt øverst hvor det står TV, DTV, AV osv. Kommer jeg borti DTV knappen funker ikke fjernkontrollen, må trykke på TV for at den skal funke igjen. Er det noe sånt du har kommet borti?

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
På min fjernkontroll er det noen knapper helt øverst hvor det står TV, DTV, AV osv. Kommer jeg borti DTV knappen funker ikke fjernkontrollen, må trykke på TV for at den skal funke igjen. Er det noe sånt du har kommet borti?

Samme her.. har du sjekket det?

Skrevet

Eller at batteriene virker, eller at de er satt riktig i eller at det ikke er en multikontroll som du må trykke en bestemt knapp for at den skal ta i mot signalene du sender mot tv.

Skrevet

Har også sånne knapper øverst som gjør at fjernkontrollen ikke fungerer hvis jeg kommer borti de. Når det er sagt har jeg mange ganger kjeftet på den dumme dumme fjernkontrollen da den ikke har virket. En gang samboer var til stede tok han handa si foran mottakssensoren på tuneren og sa: Den klarer ikke ta imot signal når sola skinner på den gjennom vinduet, mens han byttet kanal. Da følte jeg meg litt dum gitt. Trakk for gardinene og nå er jeg kvitt fjernkontrollproblem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...