MillaMed2 Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Hvilken gir jevnest og mest naturlige brunfarge? Tenker mest til ansikt,men også kropp.?
petite fleur Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Jeg har hatt best resultat med St. Tropez. Tips: Kjøp den på feelunique.com, da får du den til under halve prisen :-) (Koster nesten 500 i Norge)
Gulljnta Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Jeg liker best spray for da får jeg ikke de stygge skjoldene. Har brukt denne nå og er veldig fornøyd Sunspa Fitness, kjøpt på nett. Blir ikke gul av den.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Har brukt L'oreal sin i mange år. (til ansikt og kropp) pumpeflaske. Den er fantastisk til ansikt. Man ser skikkelig fresh og brun ut uten at det ser overdrevent eller fake ut. Smører du på kvelden, vil du føle at du ser freshere ut når du våkner neste morgen. Den er også fin på kropp, men kan da gi litt skjolder om man ikke er veldig nøye. Den er billig og gir en nydelig farge. Lukter faktisk godt til selvbruning å være.God konsistens som er enkel å påføre. Har nå for første gang gått over til et nytt merke som kom ut som best i test. Den er fra Lancome (milk). Er veldig fornøyd med den kremen, men syns den er litt flytende, og det er jo ikke så rart når den heter noe med milk. Men derfor helt perfekt å bruke på bena f.eks. Gir en fin farge, men kanskje litt svakere enn L'oreal sin. Lukter ikke like godt som L'oreal sin, men den lukter ikke ille heller. Det beste med Lancome er at jeg ikke har opplevd å få skjolder med den kremen. Har ikke en gang skrubbet huden eller brukt bodylotion på tørre partier på forhånd. Så til ansikt L'oreal selvbruningslotion til ansikt (viktig at det er pumpeflaska) Til kropp: Lancome (self-tanning milk)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Har forresten også prøvd L'oreal sin på vanlig tube, men den syns jeg var så mye mer klissete. Har også prøvd Bodyshop sin, og den er grei. Vet at den har fått gode skussmål, men jeg syns den lukter litt rart, også liker jeg de andre alternativene bedre (jeg som skrev om l'oreal og lancome ovenfor her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå