Gå til innhold

Dere som har macbook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere ble "kjent" med den, og begynte å like den bedre enn vanlig pc?

Kjøpe Macbook idag, og vil bare legge den bort :P Skjønner neimen ikke stort, og føler at alt er bare knøvvel- mildt sagt...

Så kom med motivasjon og gode tips. Tvinger meg selv til å bruke den, men det er neimen ikke mye morro enda :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt imac og ipad før jeg kjøpte macbook. Elsker macbooken min :) Elsker apple produktene. Bare å utforske, du kommer raskt inn i det. Jeg skal aldri mer ha vanlig pc :)

Hilsen en som er super glad i macbooken sin ;)

Skrevet

Jeg hadde iMac først, og det tok en stund før jeg ble helt fortrolig med det. Men vet du hva? Nå klarer jeg nesten ikke røre en pc en gang. Jeg synes det er vanvittig tungvint, og bytter ikke ut macen for alt i verden. Gi det litt tid, så kommer du til å elske det. :)

Skrevet

Har både Iphone, Ipod og Ipad- og de elsker jeg. Skal aldri gå over til en Android mobil :P

Men Macbooken kan jeg godt kaste ut vinduet :o Men det går seg vel til når jeg begynner å forstå oppsettet og bruken av den.

Klarer såvidt å lukke internettsiden og åpne et annet program...

God jeg kan lære meg med den før skolen begynner!

HI

Skrevet
Har både Iphone, Ipod og Ipad- og de elsker jeg. Skal aldri gå over til en Android mobil :P Men Macbooken kan jeg godt kaste ut vinduet :o Men det går seg vel til når jeg begynner å forstå oppsettet og bruken av den. Klarer såvidt å lukke internettsiden og åpne et annet program... God jeg kan lære meg med den før skolen begynner! HI

Det blir du fort vant til! :) Og du synes snart at lagringen og det at du kan dra ting rundt, er knallbra. :) Og så kan man bruke så mye snarveier! Hver gang jeg bruker pc blir jeg sprø, for ingen av snarveiene funker jo. Så sitter jeg der og trykker på tastaturet, men ingenting skjer. ;)

Skrevet

For ikke å snakke om scrollinga! Både opp og ned og frem og tilbake:-)

Spør om du lurer. Www.mac1.no kan nok også være til hjelp. Jeg brukte en dag på å venne meg til den, og jo mer jeg lærer jo mer fornøyd er jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...