Gjest Mentha Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Bare lurer, ettersom jeg ikke har vært på noen kontroller (ei heller blitt innkalt til noen) etter 15 mnd kontrollen. Virket som om det plutselig ble en stopp der, og jeg har ikke hørt noe mer fra hs heller. Må jeg selv ta kontakt for å bestille timer heretter, eller hvordan er det?
Honningmelon Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Tror ikke det er noen spesielle kontroller mellom der. Ikke her jeg holder til i allefall.
3 nøtter til Askepott Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Er 15 mnds kontroll og så er det ikke noe før 2 år her jeg bor, hvis alt er normalt tror det er ganske vanlig.
Gjest Mentha Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Ok, da satser jeg bare på å bli innkalt til 2-års kontroll, eller så får vi bare dra nedom når han blir så gammel
M-M-M-mamma Skrevet 4. august 2012 #6 Skrevet 4. august 2012 Vi har 18 mnd kontroll, men ser ut til at det ikke er likt over alt.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 4. august 2012 #7 Skrevet 4. august 2012 Her er det 15- mnd kontroll, deretter ikke noe før 2-års kontrollen og 4-års kontrollen.
mastermind Skrevet 6. august 2012 #9 Skrevet 6. august 2012 Vi var akkurat på 18mnd, så bli vi kallet inn til 2år. Om du ønsker kontroll er det bare å ringe. Som helsessøster sa da jeg gikk ut døren sist; nå er det på indikasjon fra dere, ellers er det ikke noe før 2år. Men bare ta kontakt om dere ønsker kontroll eller om det er noe dere lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå