Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Trappen var opprinnelig trehvit, vi pusset den ned, malte trinnene brune og det i mellom hvitt. Ble ikke fint. Herregud sier jeg bare. Har oppdaget etter flere mislykket oppussingsforsøk at vi er helt elendig. Kremt, klarte å male et lite toalettrom i TO forskjellige grønnfarger. Rommet er hvitt nå. Kjedlig, men mye bedre. Så nå ha vi grunnet trappen hvit, og har bestemt oss for å male hele trappen i samme farge. Men så sitter vi å funderer på om vi skal ha tappeteppe, slike halvmåner i trappen. Og hvordan farge burde vi gå for når det kommer til trappen?? Er tappeteppe fint, eller er det helt bak mål? Praktisk? Legger det seg mye skit rundt teppe???
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Tappeteppe?? Hvor ble R en av? Skulle selvfølgelig stå tRappeteppe. Tregt tastatur. O går det an å bli flink når det kommer til intriør og oppussing, for både jeg og mannen suger. Vi har gode ideer, men når vi er ferdig ser vi med en gang at de ikke er så gode. Hvordan får dere det til? Jeg strever med å få til et hjem. Vi har INGEN stil. HI
Mango86 Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Har ei venninne som brukte restene av gulvet (slik klikk-gulv i eik) til å ha på trappetrinnene med tå-støter (heter det tå-støter?) på kantene. Ble veldig fint! Kanskje Obs-bygg/Maxbo/Bygger'n o.l kan gi deg litt ideer?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Jeg liker det enkle, så her er både gulvet , rekkverket og trappene malt i hvitt. Kanskje du finner litt inspirasjon her: http://www.google.no/search?q=malte+trapper&hl=no&prmd=imvnsfd&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=DUocUPalH8KH4gTx64DQBg&sqi=2&ved=0CGUQsAQ&biw=1264&bih=628
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Tusen takk for svar, kanskje jeg skal gå for det enkle, og kun male den. Og ikke styre med noe mer. Syns den ser veldig fin ut nå som den ''bare'' er grunnet. Finne en fin hvitfarge og male den i Men vises ikke skiten veldig lett når den er hvit? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå