Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 De har gitt gaver til han hver eneste bursdag. Nå er det 2,5 måned siden han fylte 40 år og ingen gave har dukket opp. Synes kanskje det er spesielt dette året han bør få en liten oppmerksomhet. Ville dere ha sagt et eller annet? Eller er det frekt av meg å hinte?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 De har gitt gaver til han hver eneste bursdag. Nå er det 2,5 måned siden han fylte 40 år og ingen gave har dukket opp. Synes kanskje det er spesielt dette året han bør få en liten oppmerksomhet. Ville dere ha sagt et eller annet? Eller er det frekt av meg å hinte? Hva slags forhold har du til dine foreldre da? Jeg hadde definitivt tatt det opp, men vi har et veldig nært forhold og da..vet jo at det ikke er tilfelle hos mange.
Gjest Heartbroken Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Hadde det vært mine foreldre, hadde jeg visst at det var en forglemmelse og sagt fra. De hadde blitt svært lei seg over at de hadde glemt dagen hans og satt stor pris på å få beskjed. Men det kommer jo helt an på hvilket forhold dere har og vanskelig for andre å bedømme.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Vi har et godt forhold og de er veldig opptatt av gaver - sykelig opptatt faktisk. Så trodde først at det var noe som lå bak dette, at de ikke hadde vært invitert til oss på en stund eller noe i den duren. Inviterte de over, men ingen gave. Skal være sammen med de nå i helgen og tror jeg må si noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå